leden kunnen geen profielen bekijken

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Boewie

leden kunnen geen profielen bekijken

Bericht door Boewie » 16 aug 2010, 16:59

• Adres van je forum: http://www.ikbeneenbam.nl
    Event. modificaties op je forum: activity stats, board3 portal, duplicate user IP's, mChat, mod version check, calendar, gallery, mood swings, popup on birthday, profileviews
    Wanneer ontstond het probleem? ik ben er vorige week achter gekomen, ik weet niet hoe lang het probleem al bestaat.
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ik heb wat MOD's bijgewerkt die niet helemaal goed werkten, maar ik weet niet helemaal zeker of het probleem hierbij is ontstaan

Wat is het probleem?
Als ik de ledenlijst wil bekijken, krijg ik een http 500 foutmelding. Hetzelfde gebeurd als ik op de naam van een lid klik. (in het forum aan de zijkant van een bericht)

Jim
Contacteer:

Re: leden kunnen geen profielen bekijken

Bericht door Jim » 16 aug 2010, 18:08

Is dit toevallig gebeurd vlak nadat je de MOD "profile views" hebt geinstalleerd?

Ik ken de MOD zelf niet, maar het is wel een modificatie die waarschijnlijk aan de code voor de profielen zit, dus misschien dat je even kan kijken of die codewijzigingen (taalbestanden ook!)

EDIT: Het lijkt erop dat het hele memberlist.php bestand op jouw forum niet bestaat... Heb je dat bestand verwijderd?
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Boewie

Bericht door Boewie » 16 aug 2010, 19:00

Ik heb alle mods geheel nagekeken, incl de taalbestanden. Ook de profile view mod. volgens mij zit daar niet het probleem.
En memberlist.php bestaat wel hoor. Ik heb een backup gemaakt en deze vervangen door een originele memberlist.php, maar dat hielp ook niet, dus de backup weer teruggezet.

back_to_basics

Bericht door back_to_basics » 17 aug 2010, 23:53

volgens mij kan je dat instellen bij permisies.

en dan tablad Permissies groepen

en daar de groep pakken en dan gewoon even nalopen of het op nee of ja staat

Kan profielen bekijken, ledenlijst en `wie is er online´ lijst die staat dan waarschijnlijk op nee

Boewie

Bericht door Boewie » 18 aug 2010, 08:55

Ik heb net gekeken, de permissies staan goed.
Ik had ook niet verwacht dat het daar fout zat, aangezien ik dan een melding had gekregen dat ik niet genoeg permissies had.

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 18 aug 2010, 09:07

Het lijkt weer alsof memberlist.php helemaal niet aanwezig is... Erg vreemd.
(http://www.ikbeneenbam.nl/memberlist.php geeft een 404 foutmelding)

Zou je me misschien je (tijdelijke) FTP gegevens kunnen sturen via PB zodat ik even zelf kan kijken wat er misschien mis is met je forum en hoe je dat eventueel kan oplossen? :)
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Boewie

Bericht door Boewie » 18 aug 2010, 10:47

Ik heb je net een pb gestuurd.

Gesloten