- Adres van je forum: http://www.rvbilsen.nl/korpsforum
Event. modificaties op je forum: nee
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie: 3.0.7-PL1
Ik heb dit forum opgezet om met een selecte groep van max 10 personen over bepaalde zaken van gedachte te wisselen. De leden kunnen in alle forums berichten plaatsen die gevoelige info kunnen bevatten. Ik wil dus niet dat er iemand zich aanmeldt die niet welkom is en deze berichten kan lezen. Kan ik het aanmelden van nieuwe leden blokkeren? Of ergens instellen dat nieuwe leden door mij goedgekeurd moeten worden?
Of is er een slimmere oplossing?
Rob
Aanmelden nieuwe leden blokkeren.
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Aanmelden nieuwe leden blokkeren.
Re: Aanmelden nieuwe leden blokkeren.
Je kunt inderdaad instellen dat je nieuwe leden eerst moet goedkeuren voordat zij het forum kunnen gebruiken. Dit doe je hier:
Beheerderspaneel -> Registratie instellingen -> En zet de optie 'Account activatie' op 'Door beheerder'
Beheerderspaneel -> Registratie instellingen -> En zet de optie 'Account activatie' op 'Door beheerder'
Re: Aanmelden nieuwe leden blokkeren.
Of
Beheerderspaneel -> Registratie instellingen -> En zet de optie 'Account activatie' op 'Uit'.
Dan kan er niemand meer registreren.
Beheerderspaneel -> Registratie instellingen -> En zet de optie 'Account activatie' op 'Uit'.
Dan kan er niemand meer registreren.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op