Aanmelden nieuwe leden blokkeren.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
rvbilsen

Aanmelden nieuwe leden blokkeren.

Bericht door rvbilsen » 23 okt 2010, 20:52

• Adres van je forum: http://www.rvbilsen.nl/korpsforum
    Event. modificaties op je forum: nee
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Ik heb dit forum opgezet om met een selecte groep van max 10 personen over bepaalde zaken van gedachte te wisselen. De leden kunnen in alle forums berichten plaatsen die gevoelige info kunnen bevatten. Ik wil dus niet dat er iemand zich aanmeldt die niet welkom is en deze berichten kan lezen. Kan ik het aanmelden van nieuwe leden blokkeren? Of ergens instellen dat nieuwe leden door mij goedgekeurd moeten worden?
    Of is er een slimmere oplossing?

Rob

PhilipvD

Re: Aanmelden nieuwe leden blokkeren.

Bericht door PhilipvD » 23 okt 2010, 20:56

Je kunt inderdaad instellen dat je nieuwe leden eerst moet goedkeuren voordat zij het forum kunnen gebruiken. Dit doe je hier:

Beheerderspaneel -> Registratie instellingen -> En zet de optie 'Account activatie' op 'Door beheerder'

Kevin
Contacteer:

Re: Aanmelden nieuwe leden blokkeren.

Bericht door Kevin » 24 okt 2010, 07:41

Of
Beheerderspaneel -> Registratie instellingen -> En zet de optie 'Account activatie' op 'Uit'.
Dan kan er niemand meer registreren.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Gesloten