Ik heb een domme fout gemaakt:
In het beheerders gedeelte heb ik mijn eigen wachtwoord verandert. Dat was geen probleem. Tenminste, zolang ik in die sessie bezig was. Daarna begonnen de problemen.
Ik moet nog steeds inloggen met mijn oude wachtwoord, en kan niets meer veranderen. Elke keer wordt ik uit het beheerderspaneel gezet omdat ik geen beheerder meer ben... terug veranderen kan niet meer: "Doordat je geen beheerder bent, beschik je niet over de juiste permissies om het beheerderspaneel te openen."
Vreemd genoeg kan ik een aantal handelingen wel uitvoeren: ik kan wel leden permanent bannen. Maar een lid toegang geven tot een forum gedeelte, dat lukt nou weer niet. Een volle backup maken gaat gelukkig ook nog.
Zelf berichten plaatsen lukt ook niet. Dan wordt ik er elke keer uitgegooid. Overnieuw inloggen werkt niet.
ben niet langer beheerder...
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: ben niet langer beheerder...
Klik is op de forumindex op de link "verwijder alle forumcookies.
Als het dan nog niet werkt moet je de server en cookie instellingen in het beheerderspaneel is nakijken, daar kan een foutje inzitten dan werkt het inloggen ook niet juist.
Als het dan nog niet werkt moet je de server en cookie instellingen in het beheerderspaneel is nakijken, daar kan een foutje inzitten dan werkt het inloggen ook niet juist.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op