- Adres van je forum: http:// nvt
Event. modificaties op je forum: nvt
Wanneer ontstond het probleem? nvt
phpBB versie: nieuwste
Ik wil een nieuw project beginnen met een phpbb forum.
Hiervoor heb ik wat vragen:
1. Kan ik de site afzonderen voor bezoekers, maar mod en hoger toegang verlenen?
2. Wat is een goede portal?
3. Welke bbcodes zijn handig?
4. Nog meer leuke dingen die handig zijn?
Nieuw project
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
- Contacteer:
Nieuw project
Re: Nieuw project
1: Je kan er door middel van Permissies voor zorgen dat enkel mensen in een bepaalde groep sommige delen van het forum kunnen zien ja. Is dat wat je bedoelde?
2: Ik vind persoonlijk het Board3 portaal erg fijn.
3&4: Voeg alleen BBcodes en Modificaties toe die JIJ denkt dat nodig zijn voor jouw website. Als je er te veel toevoegt kan je forum erg rommelig lijken en ook met te veel wijzigen instabiel worden.

3&4: Voeg alleen BBcodes en Modificaties toe die JIJ denkt dat nodig zijn voor jouw website. Als je er te veel toevoegt kan je forum erg rommelig lijken en ook met te veel wijzigen instabiel worden.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
-
- Contacteer:
1. nee, dmv wachtwoord op forum bij onderhoudJim schreef:1: Je kan er door middel van Permissies voor zorgen dat enkel mensen in een bepaalde groep sommige delen van het forum kunnen zien ja. Is dat wat je bedoelde?
3. maar bekende en goede?
zoals mod berichtbbcode
1: dit kan prima met permissies hoor.
3: Kijk eens in het BBcode topic, hier of op .com. Er zijn honderden beschikbaar die elk weer voor iemand supernuttig zijn. Kies daaruit degene die jij nuttig vind, daarin valt simpelweg niet te adviseren. (je kunt net zo goed vragen welke kleur wij het mooiste vinden)
3: Kijk eens in het BBcode topic, hier of op .com. Er zijn honderden beschikbaar die elk weer voor iemand supernuttig zijn. Kies daaruit degene die jij nuttig vind, daarin valt simpelweg niet te adviseren. (je kunt net zo goed vragen welke kleur wij het mooiste vinden)
-
- Contacteer:
En een bbcode van modbericht?Ger schreef:1: dit kan prima met permissies hoor.