geraak niet meer op "bannen op IP adres"

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
plom-plom

geraak niet meer op "bannen op IP adres"

Bericht door plom-plom » 28 jan 2011, 07:37

• Adres van je forum: http://www.zwerfvagebonden.be/forum/
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?28/01/11
    phpBB versie:3.08NL

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?neen
    Wat is het probleem?
In het beheerders paneel, na een ban van een IP adres te hebben gemaakt geraak ik plots niet meer in het tab "ban IP adres"
Ik krijg een wit blad met daaronder de melding dat het blad geladen is.
Hoe krijg ik die terug in orde?

alvast dank

B

plom-plom

Re: geraak niet meer op "bannen op IP adres"

Bericht door plom-plom » 29 jan 2011, 18:24

ondertussen natuurlijk niet stil gezeten om naar een oplossing te zoeken. Helaas nog steeds zonder resultaat. Volgens een ander forum zou de webserver de totale banlist niet meer aankunnen. Iemand is er in gelukt van, via my admin, een deel van de gebande adressen weg te halen. Zo is hij blijkbaar terug in de blanco pagina geraakt. Ik heb er al een pak uitgehaald. Maar, helaas, nog steeds zonder resultaat. Ik zou het toch raar vinden dat we via het IP ban maar een bepaald aantal bans kunnen geven. Dit geeft dan maar een beperkte veiligheid. Of ben ik hier mis?

B

plom-plom

Re: geraak niet meer op "bannen op IP adres"

Bericht door plom-plom » 30 jan 2011, 10:50

zo, toch nog verder gewerkt. Het is opgelost.
Indien jullie dus op een wit blad komen bij het bannen van IP adressen moet je in My Admin een heel deel van de IP bans er uit halen. Dan even de cache leeg halen en het is opgelost.
Het zou liggen aan de provider die maar een bepaald verkeer van loops toelaat.

B

Gesloten