Snelkoppelingen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
niels doomernik

Snelkoppelingen

Bericht door niels doomernik » 27 apr 2011, 23:22

• Adres van je forum: http://www.ferrari-chat.nu
    Event. modificaties op je forum: niet relevant
    Wanneer ontstond het probleem? niet relevant
    phpBB versie: 3
Goedenavond. Ik heb me op dit forum aangemeld omdat ik een vraagje heb betreffende de snelkoppelingen die bovenaan de indexpagina van het forum te vinden zijn, namelijk:

* Toon onbeantwoorde berichten • Toon nieuwe berichten • Toon actieve onderwerpen
* Markeer alle forums als gelezen

Nu zou ik deze snelkoppelingen graag ook willen hebben op alle andere pagina's in het forum; dus bij het openen van een forum, topic etc. Nu heb ik alleen de juiste code nog niet kunnen vinden. Heeft iemand ervaring met deze snelkoppelingen? Als ik weet wat de code is en in welke bestanden ik deze moet invoegen is het in principe zo gebeurd. Je moet het alleen even weten ;) Ik ben wegens studie en werk even uit het hobby'en met websites gestapt, dus probeer het nu weer een beetje op te pakken.

Alvast bedankt voor de hulp!

Hierbij nog even een afbeelding voor de duidelijkheid:
Afbeelding

Kevin
Contacteer:

Re: Snelkoppelingen

Bericht door Kevin » 30 apr 2011, 08:42

Die code staat in styles/jouwstijl/template/index_body.html en die moet je dus verplaatsen naar het bestand styles/jouwstijl/template/overall_header.html
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

niels doomernik

Re: Snelkoppelingen

Bericht door niels doomernik » 01 mei 2011, 11:47

Bedankt, ga het straks even proberen!

Gesloten