Subforum lezen niet goed{ MARK_SUBFORUMS_READ }
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Subforum lezen niet goed{ MARK_SUBFORUMS_READ }
is er iemand die me kan vertellen in welk bestand ik dit kan wijzigingen {MARK_SUBFORUMS_READ} voor de NL taal
Re: Subforum lezen niet goed{ MARK_SUBFORUMS_READ }
Verplaatst naar support forum.
dank u maar in welke file zou ik dit kunnen veranderen ?
Als ik me niet vergis is dat onderdeel van de laatste update. Als dit op je forum wordt weergegeven als
{L_MARK_SUBFORUMS_READ}
dan heb je waarschijnlijk de update niet volledig doorgevoerd.Re: Subforum lezen niet goed{ MARK_SUBFORUMS_READ }
ik heb de gehele update gedaan en er waar geen fouten dus dat zal dan denk ik wel goed zijn
Heb je al geprobeerd wat ik zei? En als dat niet heeft gewerkt, kun je dan even wat specifieker zijn? In WELK bestand zie je dit en WAT zou je er willen hebben staan?
als ik op een forum klik die subforums heeft zie ik dat
als ik me forum op NL taal heb staan dan doet de fout zich voor als ik het in het engels zet is het goed
ik zou graag wat er in het nederlands zou moeten styaan er willen hebben staan
als ik me forum op NL taal heb staan dan doet de fout zich voor als ik het in het engels zet is het goed
ik zou graag wat er in het nederlands zou moeten styaan er willen hebben staan
- FreakyBlue
- Contacteer:
Welke update van phpBB heb je gedraaid? Die van phpBB.nl (incl. NL taal pakket) of die van phpBB.com?
Wellicht mis je namelijk nog meerdere taalvariabelen ...
In ieder geval moet de oplossing van Ger zijn werk doen
Wellicht mis je namelijk nog meerdere taalvariabelen ...
In ieder geval moet de oplossing van Ger zijn werk doen

My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions
Ter aanvulling op FreakyBlue: alle taalwijzigingen kun je vinden in de codewijzigingen van 3.0.8-3.0.9. Natuurlijk in het engels en niet in het Nederlands, maar dan kun je in ieder geval nagaan of alle taalwijzigingen zijn doorgevoerd.
Zonodig kun je bij de Nederlandse vertaling checken wat voor missende taalwijzigingen de juiste vertaling is.
Zonodig kun je bij de Nederlandse vertaling checken wat voor missende taalwijzigingen de juiste vertaling is.