- www.zx16v.net
update naar phpbb 3.0.9
phpBB versie: 3.0.8
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
Wat is het probleem? forum is dood
Ik heb alle bestanden naar de root map gekopieerd en toen op de instalatie link geklikt in het adm panel.
Alleen dan krijg ik de melding dat mijn host (sohosted) een bepaald bestandstype niet ondersteund (.htaccess)
Ik krijg dan dus het volgende bericht....
Wat kan ik hier nu aan doen??.htaccess-bestand gedetecteerd
U ziet deze melding wanneer er een .htaccess bestand in deze of een bovenliggende map staat.
Deze melding verdwijnt wanneer u het .htaccess-bestand uit deze of de bovenliggende map verwijdert.
Normaal gesproken is het mogelijk om gebruik te maken van URL-rewriting via een .htaccess-bestand. Op onze hosting werkt dit anders. In plaats van het bestand .htaccess dient u gebruik te maken van het bestand iirf.ini in de wwwroot van het (sub)domein.
U kunt het bestand iirf.ini zelf aanmaken en uploaden via FTP. De regels die normaal gesproken in het .htaccess-bestand staan dient u te plaatsen in het iirf.ini-bestand. Het .htaccess-bestand kunt u vervolgens verwijderen.
Meer informatie kunt u vinden op de helpdeskpagina. Hier wordt onder andere uitgelegd hoe u gebruik kunt maken van URL-rewriting binnen bekende CMS zoals bijvoorbeeld Joomla, WordPress, Drupal, Magento en osCommerce.
Wanneer u mappen wilt beveiligen met een gebruikersnaam en wachtwoord dan kunt u gebruik maken van de optie 'Beveiligde Mappen', welke voor u beschikbaar is in uw HELM Control Panel.
Mocht u nog vragen, neemt u dan alstublieft contact op met onze helpdesk.