inactieve gebruiker

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
marcodiscus

inactieve gebruiker

Bericht door marcodiscus » 25 okt 2011, 22:40

ik heb een vraag over inactieve gebruikers.
we hebben een lid op het forum, die nogal moeilijk is. op zich niet erg maar dat doet er even niet toe.
nu keek ik vanavond in het beheerderspaneel en daar zag ik dat dit lid, wat ruim 170 berichten heeft op inactief staat.
is het mogelijk voor een standaard lid om een actief account op inactief te zetten?
wat ik wel gezien heb is dat het e-mail adres veranderd is door dit bewuste lid

alsvast bedankt voor de reactie

gr marco
Laatst gewijzigd door Derky op 26 okt 2011, 07:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst van phpBB Discussie

Kevin
Contacteer:

Re: inactieve gebruiker

Bericht door Kevin » 26 okt 2011, 04:53

Als men een email adres wijzigt komt volgens mij het account op inactief te staan en zo de gebruiker een heractivatie email moeten krijgen als de foruminstellingen staan ingesteld bij de registratie instellingen.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

marcodiscus

Re: inactieve gebruiker

Bericht door marcodiscus » 26 okt 2011, 06:57

bedankt voor je reactie.maakt het een stuk duidelijker

Gesloten