- http://www.wielersportforum.nl/phpBB3/index.php
Versie 3.0.10:
ik krijg de volgende melding als ik in het beheerpaneel op Spambotpreventie druk: Parse error: syntax error, unexpected T_CASE in /mnt/web4/30/02/51447902/htdocs/phpBB3/includes/db/db_tools.php on line 1678
Het probleem zat ook al in 3.0.09
OPGELOST: Spambotpreventie Parse error
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
OPGELOST: Spambotpreventie Parse error
Laatst gewijzigd door Eddy74 op 20 feb 2012, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Spambotpreventie Parse error
Zou jij dat bestand wat wordt genoemd is hier willen posten tussen de code tags? Wellicht is er eens wat mis gegaan met dat bestand. Dat wil ik even bekijken!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Ik hoop dat je hier iets mee kunt
, al vast bedankt.

Laatst gewijzigd door Eddy74 op 20 feb 2012, 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Beste Eddy,
Wil je je code nogmaals plaatsen, maar nu aub binnen code-tags? Dat maakt het wat overzichtelijker.
Wil je je code nogmaals plaatsen, maar nu aub binnen code-tags? Dat maakt het wat overzichtelijker.
Het probleem is opgelost
ik heb het oude bestanstand db_tools.php vervangen door het bestand uit de map phpBB-NL-3.0.9_to_3.0.10 Het probleem is nu weg en ik kan gewoon weer gebruik maken van Spambotpreventie.
Willen jullie de code van het db_tools.php bestand nog hebben of is het goed zo?
ik heb het oude bestanstand db_tools.php vervangen door het bestand uit de map phpBB-NL-3.0.9_to_3.0.10 Het probleem is nu weg en ik kan gewoon weer gebruik maken van Spambotpreventie.
Willen jullie de code van het db_tools.php bestand nog hebben of is het goed zo?