Hey,
ik ben ook aan het overwegen om dit op mijn forum te installeren, maar heb wel enkele vragen.
Is het simpel om het terug te verwijderen indien nodig (uninstall dus)?
Welke versie van php heb je nodig om tapatalk te installeren ?
mvg,
Philippe
Tapatalk installeren
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Tapatalk installeren
Ik heb je bericht gesplitst naar een nieuw onderwerp. Het onderwerp waarop je reageerde was al een paar maanden oud, dat maakt het onoverzichtelijk. Voortaan een nieuw onderwerp openen in plaats van te reageren op een oud onderwerp. Bedankt! 

- Theriddler
- Contacteer:
Re: Tapatalk installeren
Je kun automod gebruiken om te installeren, voordeel van deze installatie is dat je zogenoemde pushberichten naar je leden die op jou forum op tapatlk zitten kunt sturenphilippe_007 schreef:Hey,
ik ben ook aan het overwegen om dit op mijn forum te installeren, maar heb wel enkele vragen.
Is het simpel om het terug te verwijderen indien nodig (uninstall dus)?
Welke versie van php heb je nodig om tapatalk te installeren ?
mvg,
Philippe
Bij de handmatige installatie is dat niet het geval
anyway hier staat eigenlijk alles wat je moet weten plus de download
http://www.tapatalk.com/activate_tapata ... ugin=phpbb
Lees het rustig daar wordt uitgelegd hoe het in zijn werk gaat, daarna registreer je een account zodat je je forum in de lijst kunt zetten en men jou forum kan vinden op de tapatalk app