Actieve onderwerpen verdwijnen na verloop van tijd

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
SatusNovus

Actieve onderwerpen verdwijnen na verloop van tijd

Bericht door SatusNovus » 12 mei 2013, 06:59

• Adres van je forum: http://hardloopforum.com
    Event. modificaties op je forum: N.v.t.
    Wanneer ontstond het probleem? N.v.t.
    phpBB versie: 3.0.11

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
    Wat is het probleem?
De actieve onderwerpen verdwijnen wanneer ze een x-aantal dagen/weken oud zijn. Met een ander forum heb ik dat probleem niet maar ik weet niet waar dat ingesteld kan worden. Is er iemand die weet hoe dit uitgezet kan worden?

David
Contacteer:

Re: Actieve onderwerpen verdwijnen na verloop van tijd

Bericht door David » 12 mei 2013, 12:56

Volgens mij is er niet echt een functie in het beheerderspaneel waar je dit mee kunt regelen, ik kan hem in ieder geval niet vinden voor je. Ik zag wel dat je op de actieve onderwerpen pagina een keuze kunt maken, ga bijvoorbeeld eens naar: search.php?search_id=active_topics Als je dan naar onderen scrolt zie je Geef de vorige berichten weer en die staat hier op 7 dagen, je kunt dan de keuze maken in langere periodes. Misschien is dat wat je bedoelt?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

BianCiona

Bericht door BianCiona » 12 mei 2013, 13:15

Jawel die is er wel. Als je een forum toevoegt of wijzigt kun je dat bijna onderaan aangeven. Dan kun je de leeftijd instellen en de functie aan- en uitzetten ;)

David
Contacteer:

Bericht door David » 12 mei 2013, 14:26

BianCiona schreef:Jawel die is er wel. Als je een forum toevoegt of wijzigt kun je dat bijna onderaan aangeven. Dan kun je de leeftijd instellen en de functie aan- en uitzetten ;)
Wat jij bedoelt staat volgens mij in het blok Automatische forum-opruim instellingen. Die instellingen gaan over het verwijderen van onderwerpen, dat wordt volgens mij niet bedoelt. Maar goed dan zou TS misschien zelf kunnen aangeven.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

SatusNovus

Bericht door SatusNovus » 12 mei 2013, 17:13

Het automatisch opruimen staat uitgeschakeld dus ik denk niet dat het daar aan zal liggen. Ik vind het vreemd omdat ik nergens de functie kan vinden.

SatusNovus

Bericht door SatusNovus » 03 sep 2013, 20:12

Ik bump niet graag maar ik kan nog steeds geen oplossing vinden, als iemand misschien interesse heeft het gaat om deze pagina: http://www.hardloopforum.com/search.php ... ive_topics

Ik wil dus niet dat pagina's verdwijnen na een X-leeftijd in dagen of weken maar dat de laatst actieve onderwerpen daar op volgorde komen te staan. Misschien is er ergens een foutje in de database?

Gesloten