Hmm.. Hoi Jim,
Hoe pak ik dat nu aan? Want ik heb van het full pakket toch ook de styles geüpload? Dan is het toch ook 3.0.4?
Groetjes,
Frank
achterstand bij updaten forum
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: achterstand bij updaten forum
Oh ja, die veranderingen komen pas nadat je de buffer geleegd hebt. Je moet dus even alle bestanden uit de map cache verwijderen behalve .htaccess and index.htm.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
JIM, Ik hou van jou!!
Alles werkt weer.. ook in de plaatjes zijn de links nu verwijderd, dus alles opgelost... ik ben weer helemaal up-to-date en kan weer beheren!
THANKS ALL!
Groetjes,
Frank

Alles werkt weer.. ook in de plaatjes zijn de links nu verwijderd, dus alles opgelost... ik ben weer helemaal up-to-date en kan weer beheren!
THANKS ALL!
Groetjes,
Frank
Fijn om te horen. 

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder