Installatie forum is mislukt

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
David
Contacteer:

Re: Installatie forum is mislukt

Bericht door David » 15 jan 2013, 18:32

Ik zie dat je inmiddels een forum hebt: http://www.lotgenotengroep-hetkeerpunt.nl/phpBB3/

Het is je dus gelukt om een database aan te maken?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

zoef

Bericht door zoef » 15 jan 2013, 20:52

Ja David, het is me gelukt om die database aan te maken. En ik ben nu bezig om het forum op te bouwen. Het is een heel gezoek, maar ik kom er wel uit.
Mocht ik toch ergens vastlopen, dan laat ik het wel horen in een nieuw bericht.
Ik wil je nog heel erg bedanken voor je uitleg, hulp en vooral je geduld :D
Je zal vast wel eens gedacht hebben: "Die weet ook helemaal niks van computers" :D.
Nou van dit soort dingen weet ik inderdaad niks. Ik kan zo'n apparaat bedienen en er een beetje mee spelen, maar technisch heb ik er geen enkele kijk op.

Bedankt David!

Vr. groet,
Folkert
Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, maar ergens anders vind je het zeker niet

David
Contacteer:

Bericht door David » 15 jan 2013, 20:58

Je hebt je computer aan gekregen en je hebt je hier kunnen registreren, dat is al heel wat joh :mrgreen:

Maar wees gerust er zijn meer mensen met weinig kennis. Als supporter moet je dan een hoop geduld hebben en altijd netjes zijn... ook al denk ik soms pfff zo moeilijk is het toch niet? Maar goed... ook ik was ooit iemand die er helemaal niks van begreep ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gesloten