Code: Selecteer alles
Please note that saved drafts only include the subject and the message, any other element will be removed. Do you want to save your draft now?
Code: Selecteer alles
Please note that saved drafts only include the subject and the message, any other element will be removed. Do you want to save your draft now?
emrulez schreef:wat betekent dit:Code: Selecteer alles
Ik denk dat je, zodra je een 'draft' op wilt gaan slaan, alle dingen als post-tijd enz verliest, maar alleen het onderwerp en het bericht zelf over houd!Let er op, dat in opgeslagen 'drafts' alleen het onderwerp en het bericht worden opgeslagen, alle andere gegevens zullen worden verwijderd. Wil je de 'draft' nu opslaan?
Dat was em, was even die term kwijt!Salomon schreef:Wat in een email programma een concept heet
Klopt helemaal!Hans Kamp schreef:Waarschijnlijk handig als je het bericht niet in één keer wilt versturen, maar dat je de tekst in gedeeltes wilt schrijven... handig bij erg lange berichten en bij berichten die je van een goed layout wilt voorzien, en bij tijdgebrek: "Ik bewaar hem als draft, ik schrijf later wel verder."