Posten onder een andere naam

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
emrulez
Contacteer:

Posten onder een andere naam

Bericht door emrulez » 25 mei 2007, 12:53

Is het mogelijk als admin onder de naam van een gebruiker te posten of de auteur van een bericht aan te passen?
Afbeelding

Hans Kamp

Re: Posten onder een andere naam

Bericht door Hans Kamp » 25 mei 2007, 13:13

emrulez schreef:Is het mogelijk als admin onder de naam van een gebruiker te posten of de auteur van een bericht aan te passen?
Je kunt de auteur van een bericht aanpassen, maar dat kan een moderator volgens mij ook.
- Ga naar de thread waarin het bericht staat;
- Ga naar het Moderator Control Panel;
- Onder "TOPIC REVIEW: <TOPICNAME>", zoek het bericht op;
- Klik op "Post details";
- Na "Change Poster:", typ gewenste gebruikersnaam in;
- Klik op "Confirm".

Een vraag (als Admin of Moderator): Wat zou het voordeel of nut kunnen zijn om het aan te kunnen passen. M.a.w. waarom is die mogelijkheid eigenlijk eringebouwd?

Coen

Bericht door Coen » 25 mei 2007, 13:17

Hans Kamp schreef:Een vraag (als Admin of Moderator): Wat zou het voordeel of nut kunnen zijn om het aan te kunnen passen. M.a.w. waarom is die mogelijkheid eigenlijk eringebouwd?
Vraag ik me ook af, met de nieuwe Moderator-tools kunnen we al bijna alles, zelfs topics samenvoegen etc... Ik denk dat het gewoon een feature is om phpBB 3.x zo compleet mogelijk te maken! :D

Hans Kamp

Bericht door Hans Kamp » 25 mei 2007, 13:44

Het locken van een enkel bericht vind ik wel zinvol. Een spammer kan een URL van een warez-site plaatsen. De moderator censureert die URL en zet een lock op het bericht. De spammer kan het niet meer terugveranderen.

Coen

Bericht door Coen » 25 mei 2007, 14:24

Hans Kamp schreef:Het locken van een enkel bericht vind ik wel zinvol. Een spammer kan een URL van een warez-site plaatsen. De moderator censureert die URL en zet een lock op het bericht. De spammer kan het niet meer terugveranderen.
Klopt helemaal! :) Ik heb hem trouwens nog niet hoeven te gebruiken, maar het kan zeker van pas komen.

Eentje die ik wel enorm vaak gebruikt heb, is het samenvoegen van topics. Dat was echt een feature die ik miste in een standaard phpBB 2.x! :)

Gesloten