Schone installatie, melding Could not get style data

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Ger
Contacteer:

Schone installatie, melding Could not get style data

Bericht door Ger » 31 dec 2007, 14:33

• Adres van je forum: (in met wachtwoord beschermde omgeving)
    Event. modificaties op je forum:geen (schone installatie)
    Wanneer ontstond het probleem?direct bij installatie
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets verandert aan je forum?-
    Wat is het probleem?
Omdat het me handig leek om een afgeschermde omgeving te hebben waar ik dingen kan testen en ontwikkelen, heb ik in een aparte map, welke met wachtwoord is beschermd, een schone installatie van phpBB gemaakt. Gewoon de bestanden nog eens gedownload zoals ze hier op de site staan, die geüpload, nieuwe database aangemaakt, en installatie gevolgd. Geen enkel probleem, maar zodra ik de installatie heb afgerond krijg ik de melding

Code: Selecteer alles

Algemene fout
Could not get style data

Gelieve de beheerder of webmaster te contacteren:
Broncode:
Spoiler: bekijk

Code: Selecteer alles

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"><html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" dir="ltr"><head><meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=utf-8" /><title>Algemene fout</title><style type="text/css">
<!--
* { margin: 0; padding: 0; } html { font-size: 100%; height: 100%; margin-bottom: 1px; background-color: #E4EDF0; } body { font-family: "Lucida Grande", Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif; color: #536482; background: #E4EDF0; font-size: 62.5%; margin: 0; } a:link, a:active, a:visited { color: #006699; text-decoration: none; } a:hover { color: #DD6900; text-decoration: underline; } #wrap { padding: 0 20px 15px 20px; min-width: 615px; } #page-header { text-align: right; height: 40px; } #page-footer { clear: both; font-size: 1em; text-align: center; } .panel { margin: 4px 0; background-color: #FFFFFF; border: solid 1px  #A9B8C2; } #errorpage #page-header a { font-weight: bold; line-height: 6em; } #errorpage #content { padding: 10px; } #errorpage #content h1 { line-height: 1.2em; margin-bottom: 0; color: #DF075C; } #errorpage #content div { margin-top: 20px; margin-bottom: 5px; border-bottom: 1px solid #CCCCCC; padding-bottom: 5px; color: #333333; font: bold 1.2em "Lucida Grande", Arial, Helvetica, sans-serif; text-decoration: none; line-height: 120%; text-align: left; } 
//-->
</style></head><body id="errorpage"><div id="wrap">	<div id="page-header">		<a href="./">Keer terug naar het forumoverzicht</a>	</div>	<div id="acp">	<div class="panel">		<div id="content">			<h1>Algemene fout</h1>			<div>Could not get style data</div><p>Gelieve de beheerder of webmaster te contacteren: <a href="mailto:***@swordfactsbenelux.nl">***@swordfactsbenelux.nl</a>.</p>		</div>	</div>	</div>	<div id="page-footer">		Powered by phpBB &copy; 2000, 2002, 2005, 2007 <a href="http://www.phpbb.com/">phpBB Group</a>	</div></div></body></html>
Ik dacht nog dat ik vast iets fout had gedaan bij de installatie, dus hup, nog maar een keer opnieuw. Exact hetzelfde resultaat.
Wat kan er fout zijn?

Roofiej0

Re: Schone installatie, melding Could not get style data

Bericht door Roofiej0 » 31 dec 2007, 14:39

Kan het misschien zijn omdat het een met wachtwoord beveiligde map is? Dat je forum niet in die map kan komen?
Ex-Service Teamlid

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 31 dec 2007, 14:52

Lijkt me sterk toch... Dan had ik het forum toch überhaupt niet kunnen installeren?

Roofiej0

Bericht door Roofiej0 » 31 dec 2007, 15:19

SFB schreef:Lijkt me sterk toch... Dan had ik het forum toch überhaupt niet kunnen installeren?
Dat is zo. Probeer anders je map style te verwijderen en opnieuw te uploaden
Ex-Service Teamlid

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 31 dec 2007, 15:27

Roofiej0 schreef:
SFB schreef:Lijkt me sterk toch... Dan had ik het forum toch überhaupt niet kunnen installeren?
Dat is zo. Probeer anders je map style te verwijderen en opnieuw te uploaden
De map style bestaat niet.

Waarschijnlijk zit de fout in de map prosilver, aangezien je zelf zegt dat het een verse installatie is , dan zou theoretisch het style id aangemaakt moeten zijn.
Of er is wat verkeerd gegaan met het importeren van prosilver naar de database tijdens de installatie, wat me erg sterk lijkt of de style.cfg is corrupt.
Theoretisch wel aangezien de installatie niet gebruikt maakt van de /styles/xx/ bestanden.
Maar herupload de styles/xx/theme/ map weet je meteen of het aan de bestanden ligt of niet, aangezien er een style id wordt aangeroepen die waarschijnlijk er niet is of beschadigd is.
Laatst gewijzigd door Raimon op 31 dec 2007, 15:43, 5 keer totaal gewijzigd.

BetaDevil

Bericht door BetaDevil » 31 dec 2007, 15:31

Probeer het gewoon eens, anders denk ik inderdaad dat er iets fout zit in de style.

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 31 dec 2007, 16:12

Wachtwoord er toch maar eens afgehaald dan, stylesmap rechtstreeks gekopiëerd vanaf het werkende forum, maar nog geen succes. Snap er niks van. :?

Jullie wel misschien?

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 31 dec 2007, 16:26

Update: ik heb een oude database geconverteerd, nu werkt het wel. Fout zat dus blijkbaar in de database.

Hoe dan ook: probleem opgelost! :D

Gesloten