- Adres van je forum: http://
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie: 3.0.0
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
Heb al geprobeerd om 3.0 te installeren maar het wil maar niet lukken. Ik heb een account aangemaakt bij freeweb7.com en op de ftp die ik daar kreeg heb ik de map phpBB geupload. Daarna heb ik de nodige mappe 777 ingesteld. Toen ben ik overgegaan tot de installatie. Naar mijn webpagina gegaan en de instructies gevolgd. Mijn databank is ook aangemaakt bij freeweb7, hier was de mogelijkheid dit met mySQL te doen, dus heb ik dit maar gedaan. Alle gegevens juist ingegeven van de databank en andere. Ik kon toen in mijn beheerdspaneel gaan zonder problemen. Maar er stond dat ik de map phpBB moest hernoemen of verwijderen. Wanneer ik dit deed gaf de server fout: The page you have requested no longer exists on our server, or you haven't typed the url correctly.
Bijkomende vaststelling: voordat ik de naam van de map verandere en gewoon de naam van mijn webpagina ingaf kwam er dit in de browser:
403
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Bijkomende vaststelling2: wanneer ik de map phpBB3 upload op mijn ftp zie ik dat de bestanden .htacces niet worden overgezet (ftp programma: cute ftp 8.0 professional)
Kan iemand mij helpen?