update van 3.05B naar 3.00 opgelost

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
mildpower

update van 3.05B naar 3.00 opgelost

Bericht door mildpower » 10 mar 2008, 10:39

• Adres van je forum: http://forum.onderkoffer.com
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?update van 3.05b naar 3.00
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Het probleem op dit moment is dat ik niet kan inloggen in de acp vanwege het simpele feit dat de styl subSilver niet meer in phpbb3.00 zit (subSilver2) , ik heb die styl al uit een oude backup gepakt en terug geplaatst maar ik kan nog steeds niet inloggen in de acp. Ook kan je niet reageren op welk topic dan ook.

Wat heb ik al geprobeerd?
*Updated pack er over heen gegooid maar dat werkte helemaal niet omdat vanaf 2.?? naar 3.00 gaat.
*Nieuwe instalatie en dan de herstel functie, alleen zie hierboven
*het .sql bestand aangepast dmv wordpad en dan alles veranderen naar subSilver2 maar dan werkt de hele herstel niet meer..
*nieuwe instalatie, en dan de oude styl terug zetten, maar dan zie ie hem niet en dan kan je ook nog steeds niet de herstel doen...

Dus wie o wie weet het antwoord op mijn probleem??

-=update=-
Ondertussen heb ik hem maar weer helemaal teruggezet naar 3.05b.

-=update2=-
Nadat ik hem helemaal terug heb gezet, ben ik logisch gaan nadenken!!!
Ik heb de styl terug gezet naar prosilver die zit namelijk in allebei. Daarna backup gemaakt, alles er af geflikkerd database leeg gemaakt, opnieuw installatie gedaan en daarna bc hersteld via phpmyadmin (niet via board wil niet raar maar waar), daarna de nl bestanden van subsilver2 geinstaleerd en voila alles doet het nu wel...

Gesloten