*OPGELOST* Forums bewerken gaat niet meer na update

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Mitch Fynn

*OPGELOST* Forums bewerken gaat niet meer na update

Bericht door Mitch Fynn » 25 aug 2008, 17:43

• Adres van je forum: http://www.lentenieren.nl/board/
    Event. modificaties op je forum: ACP_add_User
    Wanneer ontstond het probleem? 25 augustus 08, na upgrade van 3.0.1 naar 3.0.2
    phpBB versie: 3.0.2

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ja versie bijgewerkt, (van 3.0.1 naar 3.0.2)
    verder niets
    Wat is het probleem?
Na de upgrade werkt de Tab "Forums" niet meer en in de linker kolom werkt de link naar Forum Beheer ook niet meer.
Wat ik er tot nu toe zelf aan heb gedaan: Ik heb de zip met de update een paar keer opnieuw gedownload en telkens de nieuwe files ge-upload omdat de fout waarschijnlijk in een of meerdere files zit die niet compleet worden vervangen (of files worden door incomplete files vervangen). Toch lukt het steeds niet de forumfuncties op het scherm te krijgen. Zowel de tab als de link in het zijpaneel geven een http 500 melding.
Mijn vraag: welke files worden er (met deze links) precies aangeroepen ? Dit zodat ik gericht op die pagina's zelf kan kijken wat er mogelijk mis is.
Opmerking: Alle andere functies (in ACP en forum zelf) werken prima.

Is er iets anders mogelijk aan de hand dan ook graag jou idee en/of oplossing.

Alvast dank, M.
Laatst gewijzigd door Mitch Fynn op 25 aug 2008, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Mid

Re: Forums bewerken gaat niet meer na update

Bericht door Mid » 25 aug 2008, 18:02

Leeg via FTP de map "cache" eens, BEHALVE .htaccess en index.html.

Mitch Fynn

Re: Forums bewerken gaat niet meer na update

Bericht door Mitch Fynn » 25 aug 2008, 22:10

Thank you Mid!
Ik ga het direct doen en zal het resultaat posten.

Mitch Fynn

Problem Opgelost

Bericht door Mitch Fynn » 25 aug 2008, 22:40

De cache legen heeft niet geholpen..maarrrr:
door in FTP nog een keer door de lijst te gaan kwam ik er achter dat root/includes/acp/acp_forums.php
niet juist werd overschreven door de nieuwe versie. Ik heb de oude file gedelete-> de nieuwe nogmaals gewoon geupload en nu werkt het dus wel.
Thx 4 the trouble Mid!
Greets M.

Gesloten