- Adres van je forum: http://www.htcforum.nl
Event. modificaties op je forum:-
Wanneer ontstond het probleem?-
phpBB versie: 3.0.4
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?-
Wat is het probleem?
Ik heb een groep met donateurs op mijn forum. De groep heeft nu alleen als voordeel dat ze toegang hebben tot een extra forum. Heeft iemand ideeen over wat ik nog meer exclusief beschikbaar kan maken voor deze groep?
Exclusieve diensten
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Exclusieve diensten
Re: Exclusieve diensten
Je zou met deze UserStars MOD donateurs een sterretje kunnen geven. Daarnaast kan je bijvoorbeeld een arcade categorie (als je een arcade hebt) voor hun kunnen maken. Verder is een speciale rang/kleur mogelijk. 

Voormalig Support Teamlid
Verder kan je ook zorgen dat zij geen advertenties meer zien, dat werkt ook vaak goed.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
- marian0810
- Contacteer:
Je zou ze ook meer permissies kunnen geven dan de rest. Bv. de mogelijkheid om eigen topics te sluiten, de ledenlijst en profielen te bekijken etc. Loop de lijst met permissies eens na en bekijk wat niet direct voor iedereen nodig is.
Hoe doe je dat dan?Jim schreef:Verder kan je ook zorgen dat zij geen advertenties meer zien, dat werkt ook vaak goed.
De Advertisements MOD installeren, en bij de template-wijzigingen dit er steeds omheen zetten:
Voor de X vul je de groepsID in van de donateursgroep. Open nu
En plaats ervoor:
(Credits)
Code: Selecteer alles
<!-- IF not S_GROUP_X -->
<!-- ENDIF -->
./includes/functions.php
, zoekCode: Selecteer alles
// application/xhtml+xml not used because of IE
header('Content-type: text/html; charset=UTF-8');
Code: Selecteer alles
// Check what group a user is in
if ( !function_exists('group_memberships') )
{
include_once($phpbb_root_path . 'includes/functions_user.'.$phpEx);
}
$groups = group_memberships(false,$user->data['user_id']);
foreach ($groups as $grouprec)
{
$template->assign_vars(array(
'S_GROUP_' . $grouprec['group_id'] => true
));
}
(Credits)
Voormalig Support Teamlid