paswoorden worden verwijderd bij activatie

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
El Stino

paswoorden worden verwijderd bij activatie

Bericht door El Stino » 17 apr 2009, 10:02

• Adres van je forum: http://www.jnm.be/forum
    Wanneer ontstond het probleem? sinds de installatie
    phpBB versie: 3.0.4

Wat is het probleem?
Onlangs heb ik phpbb 3.0.4 geïnstalleerd en de inhoud van een oudere phpbb-versie geïmporteerd.
Alles werkt perfect, behalve dat nieuwe gebruikers blijkbaar niet ingelogd geraken. Ze kunnen registreren en de account activeren. Maar inloggen lukt niet.

Ik ging dan eens kijken in de databank en kwam het volgende tegen:
Afbeelding

De gebruikers waar wél een paswoord bij staat zijn er die nog niet op de bevestigingslink hebben gedrukt in hun mail. Het paswoord komt dus goed in de databank te staan, maar wordt verwijderd wanneer er op de bevestigingsmail gedrukt wordt. Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: paswoorden worden verwijderd bij activatie

Bericht door Paul » 17 apr 2009, 10:10

Heb je MODs geinstalleerd of zelf iets aan de code aangepast? Dit is niet zoals het in een clean install is.

El Stino

Re: paswoorden worden verwijderd bij activatie

Bericht door El Stino » 17 apr 2009, 10:22

Ik heb niets aan de code aangepast, misschien gewoon eens proberen opnieuw te installeren.

Gesloten