Ik heb een moderator die enkele topics onder haar naam heeft maar bij 2 topics heeft ze geen mod gereedschap terwijl haar naam er wel staat als moderator?
Iets niet juist met de permissies?
zoja wat precies.
bedankt
Te vroeg mijn vraag gesteld, het probleem zat onder forums/forum moderators
moderators probleemje
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: moderators probleemje
Topics? Je bedoelt forums, neem ik dan aan, want topics kun je niet apart moderators aan toekennen.
Je kunt de permissies van een persoon nakijken via de ACP, permissie-maskers. Ik zou aanraden om daar eens in te duiken. Volgens mij wordt het weergeven van wie al dan niet moderator is in een forum redelijk ad hoc bepaald; je hoeft maar 1 permissie te hebben die als moderator-permissie te boek staat en je naam verschijnt daar. Meest fool proof is gewoon via de permissiemaskers de permissies te inspecteren die je bij die persoon verwacht, zo kun je achterhalen of zij die permissies heeft en zo niet, waarom niet.
Je kunt de permissies van een persoon nakijken via de ACP, permissie-maskers. Ik zou aanraden om daar eens in te duiken. Volgens mij wordt het weergeven van wie al dan niet moderator is in een forum redelijk ad hoc bepaald; je hoeft maar 1 permissie te hebben die als moderator-permissie te boek staat en je naam verschijnt daar. Meest fool proof is gewoon via de permissiemaskers de permissies te inspecteren die je bij die persoon verwacht, zo kun je achterhalen of zij die permissies heeft en zo niet, waarom niet.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail