Laatst bezocht datums en tijden kloppen niet

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
AHD

Laatst bezocht datums en tijden kloppen niet

Bericht door AHD » 28 mei 2009, 23:50

De: ''Laatst bezocht:'', datums en tijden kloppen niet op m'n phpBB .3.0.4. Ik ben bijvoorbeeld nu online en er blijft staan: ''Laatst bezocht: 08-05-2009, 23:01:11''. Het is niet bij alle mensen, maar bij sommige wel, waaronder dus bij mij, als enige beheerder. De rest van de mensen waar het bij is zijn geregistreerde gebruikers. Waar en hoe kan ik dit fixen? Ik heb weinig verstand van pc's, dus leg het aub simpel stap voor stap uit. En hoe komt dit? Er mag niks verloren gaan.

FreakyBlue
Contacteer:

Re: Laatst bezocht datums en tijden kloppen niet

Bericht door FreakyBlue » 29 mei 2009, 06:05

De tijd kan je instellen in je beheerderspaneel --> tabblad algemeen --> instellingen forum
En in je gebruikerspaneel --> foruminstellingen
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

EelkeB

Re: Laatst bezocht datums en tijden kloppen niet

Bericht door EelkeB » 29 mei 2009, 07:59

Als ik het me goed herinner hangt dit ermee samen of je inlogt met de optie "Automatisch inloggen". Je sessie blijft dan continu doorlopen, en "telt" dus de tijd vanaf het moment dat je ooit ingelogd bent en die optie hebt aangezet. Dat je tussendoor ook nog andere dingen doet heeft het forum niet door, je bent immers continu ingelogd (de optie heet weliswaar "Log me automatisch in", maar in principe is het technisch geimplementeerd door je nooit automatisch uit te loggen, zoals anders wel gebeurd).
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

Gesloten