ik had een vraagje, op mijn forum hebben we een nieuwe eigenaar(ik) maar als ik hem wil bewerken krijg ik dit te zien: Je probeert een gebruiker te bewerken met eigenaar-status. Alleen eigenaren hebben de rechten om andere eigenaren te bewerken.
kan dit door in include/constants.php de eigenaar id te veranderen naar mijn id??
hoe zet ik mijzelf tot eigenaar?? en hem niet meer??
Van Eigenaar veranderen??
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
- Masterbas
- Contacteer:
Re: Van Eigenaar veranderen??
De oude eigenaar moet je eigenaar maken. Waarschijnlijk heb je nu wél beheerders- maar geen eigenaarspermissies. De oude eigenaar moet even bij gebruikersbeheer naar jouw profiel gaan en daar "Stel in als eigenaar" op ja zetten 
Het is natuurlijk ook logisch dat je jezelf niet zomaar eigenaar kan maken, want dan zou iedere beheerder zomaar in een keer eigenaar kunnen worden, en daarmee ook de andere eigenaar overnemen e.d.

Het is natuurlijk ook logisch dat je jezelf niet zomaar eigenaar kan maken, want dan zou iedere beheerder zomaar in een keer eigenaar kunnen worden, en daarmee ook de andere eigenaar overnemen e.d.

Groeten,
Masterbas
Masterbas
Re: Van Eigenaar veranderen??
aber naturlich..
heb dit zovaak gezien
maar nooit gebruikt daarom zag ik het niet zo 1-2-3 
bedankt!!
heb dit zovaak gezien

bedankt!!