Ik kan geen plaatjes posten op m'n forum.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
bfw30

Ik kan geen plaatjes posten op m'n forum.

Bericht door bfw30 » 23 aug 2009, 10:45

• Adres van je forum: http://tlo-clan.freehostia.com [Gratis host, maar wel met FTP!]
    Event. modificaties op je forum: Board 3 Portal
    Wanneer ontstond het probleem? Was er volgens mij al vanaf een paar weken terug, dus dat zou ik niet nauwkeurig kunnen zeggen.
    phpBB versie: 3.0.5

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Check 'Wanneer ontstond het probleem?'.
    Wat is het probleem?
Hallo,
Ik krijg klachten van leden van mijn forum dat je geen plaatjes op het forum kan zetten met de [img] tags.
Dit kan nergens, geloof ik, bij pb's niet, berichten niet, onderschriften niet...
Ik heb al posting.php vernieuwd, maar daar lag het blijkbaar niet aan want het werkt nog niet.
Heeft iemand nog enkele suggesties wat ik kan doen?
Alvast bedankt. ;)

P.S. Account aangemaakt met de volgende gegevens.
Accountnaam: phpBB
Account wachtwoord: wachtwoord

brandsrus
Contacteer:

Re: Ik kan geen plaatjes posten op m'n forum.

Bericht door brandsrus » 23 aug 2009, 10:55

Staan de permissies wel goed en staat de img tag wel aan?

bfw30

Re: Ik kan geen plaatjes posten op m'n forum.

Bericht door bfw30 » 23 aug 2009, 11:14

Ik zit nu op een 'niet beheerder' (met 'surfen op andermans permissies'), en bij het onderschrift lukt het niet. Met de volgende foutmelding en [img] aan:
De afbeelding kan niet geopend worden of het is geen geldige afbeelding.
Het is wel een geldige afbeelding, want in forums lukte het dit keer wel... Dus ik denk dat dat al is opgelost.

Gesloten