grootte van afbeelding in onderschrift

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Motorcycle Boy

grootte van afbeelding in onderschrift

Bericht door Motorcycle Boy » 24 okt 2009, 14:31

• Adres van je forum: http://www.motorpraat.be
    Event. modificaties op je forum: AcidTiger Yellow thema.
    Wanneer ontstond het probleem? Vandaag
    phpBB versie: 3.0.5

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Een paar settings, niks anders.
    Wat is het probleem?
Een nieuwe gebruiker had in zijn onderschrift een tekening geplaatst, van ongeveer 150px hoogte. Dit vond ik te hoog. Daarom pastte ik de opties van de onderschriften aan, ik beperkte de afbeeldingsgrootte in het onderschrift tot 125px breed op 95px hoog, net als bij de avatars. Nu bleken mijn wijzigingen geen effect te hebben op zijn onderschrift. De tekening bleef zichtbaar en zelfs in zijn originele grootte. Dat vond ik toch vreemd, ik had verwacht dat ze verkleind zou zijn of verdwenen zou zijn wegens ongeldig. Toch gebeurde dat niet. Hoe kan dat verklaard worden?

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: grootte van afbeelding in onderschrift

Bericht door Paul » 24 okt 2009, 14:42

Die wijziging heeft alleen effect wanneer het onderschrift veranderd wordt. Wanneer die dan te groot is wordt er een fout weergeven.

Gesloten