Beste allemaal,
Kan iemand mij vertellen waar en/of hoe ik de instellingen aanzet, zodat je als moderator of beheerder de berichten van postende bezoekers kunt aanpassen of verwijderen.
Wie heeft de gouden tip voor deze (nog) php-leek.
Groeten Ploinkk
Instellingen Berichten verwijderen/veranderen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Instellingen Berichten verwijderen/veranderen
Als moderator zou je dat mits de juiste permissies moeten kunnen.
Heb je de moderators toegevoegd aan de Globale moderators groep toegevoegd?
Verplaatst naar support.
Heb je de moderators toegevoegd aan de Globale moderators groep toegevoegd?

Verplaatst naar support.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Hoi Jim,
Inmiddels wel, maar nu loop ik tegen het volgende probleem aan: de forumstyle redsilver mist die images blijkbaar, hoe kan ik nu de images uit een andere style overzetten.
Ik kan nu wel berichten aanpassen, maar niet in het gedeelte wat redsilver heeft.
Als dit een beetje warrig overkomt, mijn schuld
Ik ben echt een beginner......
Bedankt alvast voor jullie moeite.
Inmiddels wel, maar nu loop ik tegen het volgende probleem aan: de forumstyle redsilver mist die images blijkbaar, hoe kan ik nu de images uit een andere style overzetten.
Ik kan nu wel berichten aanpassen, maar niet in het gedeelte wat redsilver heeft.
Als dit een beetje warrig overkomt, mijn schuld

Bedankt alvast voor jullie moeite.
Je moet zoeken voor de nederlandse buttons die passen bij die stijl.
Wat je ook kan doen is de Engelse buttons tijdelijk gebruiken, dan kan je ze in ieder geval zien.
Zoek naar de imageset/en map in de map van jouw stijl, en hernoem de 'en' map naar 'nl'.
Wat je ook kan doen is de Engelse buttons tijdelijk gebruiken, dan kan je ze in ieder geval zien.
Zoek naar de imageset/en map in de map van jouw stijl, en hernoem de 'en' map naar 'nl'.

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder