Minimaal 2 woorden in bericht

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Seraphinne

Minimaal 2 woorden in bericht

Bericht door Seraphinne » 21 nov 2009, 22:35

Op mijn forum komt het regelmatig voor dat men met 1 woord of link reageert op een bericht. Het lijkt net alsof men het afgeleerd heeft om met hele zinnen te communiceren. Het veroorzaakt soms flinke irritatie op het forum bij het beheer en bij leden zelf, omdat het verkeerd begrepen wordt.

Nu was ik al op zoek gegaan naar informatie of er een mogelijkheid is in PHPBB3 of dat er een MOD bestaat waarbij je je leden moet verplichten om minimaal 2 woorden in je bericht te plaatsen (of minimaal zoveel teksten in je bericht), waardoor er misschien wel zinnige reacties komen op onderwerpen.

Of ben ik nu weer te streng en is dit te forcerend op de leden?
Verplaatst naar 3.0 Support, vanuit Discussie aangezien dat een supportvraag is.
- Jim

FreakyBlue
Contacteer:

Re: Minimaal 2 woorden in bericht

Bericht door FreakyBlue » 22 nov 2009, 15:13

Uhm nee. Dit zit overigens standaard in phpBB3 ;)
Ga naar je beheerderspaneel >> tab algemeen >> Instellingen berichten en dan zie je dit staan:
Minimum aantal tekens per (privé-)bericht:
Het minimum aantal tekens dat vereist is in een (privé-)bericht.
Dit staat standaard op '1' geloof ik. Pas het aan, naar het aantal karakters dat je wilt.
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

Gesloten