massa mail werkt niet.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Kevin_lingier1

massa mail werkt niet.

Bericht door Kevin_lingier1 » 07 dec 2009, 17:30

ik zit nu al een tijdje verveelt met de foutmeldingen die ik krijg wanneer ik een massa mail wil versturen.
ik krijg telkens die foutmelding van:

Code: Selecteer alles

E-mail-fout
» EMAIL/PHP/mail()
/forum/adm/index.php
ik heb dus geïnformeerd voor een mail server bij mijn domein provider. maar die weet me te vertellen dat ik maar 20 mails per dag kan versturen via hen. dus dit help me ook niet verder. er is ergens iets da niet klopt, enkele mails versturen via het forum lijk voor niemand van de leden een probleem te zijn.

Iemand een oplossing?

ivobeegden
Contacteer:

Re: massa mail werkt niet.

Bericht door ivobeegden » 11 dec 2009, 17:50

je email instellingen goed ingevuld! anders je hosting even vragen.

En nu dacht ik ook het werkt :D :D maar helaas.

Log je in (backend) links onder bij beveiliging klikken.

even scrollen . .. en zie je:

Controleer e-maildomein op geldige MX-record:
Indien ingeschakeld zal het opgegeven e-maildomein bij de registratie en aanpassen van het profiel gecontroleerd worden op een geldige MX-record.

deze op nee zetten.

buffer legen en wolla het werkt. test wel even als je registratie werkt :!:

EelkeB

Re: massa mail werkt niet.

Bericht door EelkeB » 14 dec 2009, 11:13

Deze instelling heeft als het goed is niks te maken met het versturen van email. Het gaat erom dat de mail-adressen, die gebruikers in hun profiel opgegeven, erop worden gecontroleerd of het domein (dat achter de @ komt) wel geldig is. Zou interessant zijn als dat ook invloed heeft op het versturen van email.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

Gesloten