Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Ringeding
Bericht
door Ringeding » 14 jan 2010, 12:28
- Adres van je forum: http://www.eds-forum.nl
Event. modificaties op je forum: chat,
Wanneer ontstond het probleem? na update
phpBB versie: 3.0.6
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
Ik heb de update gedaan, en kreeg steeds de melding dat functions.php samengevoegd moest worden. Na dit gedaan te hebben kreeg ik wit scherm. Toen ik de oude functions.php weer terug gezet heb, ging de update wel. Maar toen ik mijn forum weer op wilde, kreeg ik alleen maar een wit scherm. Ik ben al aan het kijken wat de verschillen zijn tussen de nieuwe functions.php en de oude (ivm eventuele mods), maar het wil maar niet lukken. Iemand een idee???
..
-
Mendel
-
Contacteer:
Bericht
door Mendel » 14 jan 2010, 18:55
Kan je in je config.php de debug regels van commentaar afhalen:
Code: Selecteer alles
// @define('DEBUG', true);
// @define('DEBUG_EXTRA', true);
de twee slashes voor beide regels verwijderen. Dan krijg je ipv van een witscherm een foutmelding, en dit helpt bij oplossen probleem.
-
Ringeding
Bericht
door Ringeding » 14 jan 2010, 22:04
OMdat er vanalles mis ging, heb ik de oude bestanden en database maar weer terug gezet. Ik ga denk ik eerst maar even in een test omgeving de update testen.... (hoe zet je een database over naar een nieuwe database, dat ga ik nog maar ff uitzoeken)