globale moderator - niet in groen onderaan

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
kdam

globale moderator - niet in groen onderaan

Bericht door kdam » 22 mar 2010, 12:44

• Adres van je forum: http://www.webcreatures.be
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Waarschijnlijk een domme instelling die ik over het hoofd zie, maar ik heb iemand van de leden moderator willen maken via :
gebruikerspermissies > type "globale moderatorpermissies" > rol "standaard moderator"
Moet de naam van die speciefieke gebruiker onderaan in de lijst van de online leden dan niet in het groen komen ?
Of waar moet ik nog instellingen doen om deze persoon de moderator permissies te geven ?

boku

Re: globale moderator - niet in groen onderaan

Bericht door boku » 22 mar 2010, 13:14

je moet diegene in de gebruikers groep van de moderators zetten

Jeroen

Re: globale moderator - niet in groen onderaan

Bericht door Jeroen » 22 mar 2010, 14:15

Ga naar je beheerderspaneel -> tabblad "Gebruikers en groepen" -> Groepsbeheer -> Achter de groep "Globale moderators" staat een linkje "Leden". Klik daarop, en voeg de gebruiker toe aan de groep. Als je wilt dat hij ook de kleur van de groep overneemt, moet je de groep standaard instellen voor dat lid.
Jeroen

Gesloten