Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Robbie1304
Bericht
door Robbie1304 » 21 jun 2010, 06:39
- Adres van je forum: http://demollenjagers.phpbb3.nl/
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem? Gisteren avond
phpBB versie: 3.0.7-PL1(?? Geen idee...)
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? (Niet dat ik weet)
Wat is het probleem?
Hey!
Ik ben zelf niet de administrator van het forum (daarom ken ik niet al de technische details), maar de administrator is op dit moment afwezig. Maar we hebben wel een probleem met ons forum. Als we naar het forum willen gaan en we drukken in de adresbalk de sitenaam in, i.p.v. naar ons forum te gaan, begint de webbrowser met het downloaden van een onbekend bestand. Dit is zo bij zowel Internet explorer als bij Google chrome. Ook anderen mensen die dit forum gebruiken hebben hier last van. Ook na het downloaden van het bestand is het niet mogelijk om opnieuw op het forum te komen.
Nu weet ik dat het normaal aan de administrator is om deze vraag te stellen, maar omdat hij op dit moment afwezig is, is het nogal moeilijk voor ons. Daarom zou ik graag willen vragen of jullie weten wat het probleem is en wat we kunnen doen om dit op te lossen.
Alvast bedankt!
Groetjes Rob
Laatst gewijzigd door
Robbie1304 op 22 jun 2010, 06:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Faux
Bericht
door Faux » 21 jun 2010, 07:15
Als we naar het forum willen gaan en we drukken in de adresbalk de sitenaam in, i.p.v. naar ons forum te gaan, begint de webbrowser met het downloaden van een onbekend bestand.
Als ik naar het adres van jullie forum,
http://demollenjagers.phpbb3.nl/index.php, ga, dan heb ik geen problemen. Misschien begrijp ik je verkeert, maar zo heb ik het in Internet Explorer 8. Welke rechten heb je trouwens op het forum? Moderator, Lid, enz.?
-
Robbie1304
Bericht
door Robbie1304 » 21 jun 2010, 07:29
Ik ben moderator... Maar als ik op de link klik (dus meteen naar de index ga) dan heb ik het nog steeds...
Kan het er iets mee te maken hebben dat hij me automatisch aanmeld? Of ligt het echt aan de browser? Want ik gebruik google chrome of Internet Explorer 6... Maar kan dat het verschil maken?
-
Robbie1304
Bericht
door Robbie1304 » 21 jun 2010, 08:31
Nu snap ik er helemaal niets meer van...
Op mijn vaste computer heb ik nog altijd hetzelfde probleem, maar op mijn laptop (waar ik ook met Google Chrome werk) lukt het wel weer probleemloos?!?
-
Faux
Bericht
door Faux » 21 jun 2010, 08:33
Robbie1304 schreef:Ik ben moderator... Maar als ik op de link klik (dus meteen naar de index ga) dan heb ik het nog steeds...
Kan het er iets mee te maken hebben dat hij me automatisch aanmeld? Of ligt het echt aan de browser? Want ik gebruik google chrome of Internet Explorer 6... Maar kan dat het verschil maken?
Raar. Sowieso zou ik Internet Explorer updaten, Internet Explorer 6 heb je tegenwoordig niks meer aan, wordt ook door sommige sites geblokkeert.
Ikzelf surf InPrivate, en heb geen problemen. Misschien moet je je even je cookie's verwijderen, en dan Ctrl+F5 doen.
-
djaydo
Bericht
door djaydo » 21 jun 2010, 09:28
Raar, ik heb ook geen problemen, als ik naar het Portal ga en ook niet via /index.php
-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 21 jun 2010, 12:49
Je maakt gebruikt van een forumhost, en je zult voor dit soort problemen met hun contact opnemen. In dit geval is dat phpBB3.nl. Wij kunnen je hier verder niet mee helpen, doordat je geen toegang tot de bestanden hebt.
-
Robbie1304
Bericht
door Robbie1304 » 22 jun 2010, 06:27
Ja het is op een of andere manier toch opgelost geraakt, zo plots

Heel raar allemaal.
Maar toch allemaal heel hartelijk bedankt voor de moeite
Grtjs Rob