Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 09 jul 2010, 20:12
- Adres van je forum: http://www.watisnf.nl/
Event. modificaties op je forum: Meer dan 10
Wanneer ontstond het probleem? Vandaag ondekt
phpBB versie: 3.0.7-PL1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
Wat is het probleem?
Er is een nieuwe gebruiker die zich vandaag heeft geregistreerd en ook meteen, een bericht heeft geplaatst. Hij heeft ook meteen zijn onderschrift ingesteld, alleen wat me opviel is dat de BBcode
niet werkt, terwijl de instellingen zeggen dat het wel kan, bij mezelf werkt het bijvoorbeeld wel.
Hoe kan dit?
Voorbeeld:
http://www.watisnf.nl/forum/viewtopic.php?f=10&t=416
Bedankt alvast
Groet David
Op zoek naar een vertaling voor je extensie?
vertalingen
-
swguds
Bericht
door swguds » 09 jul 2010, 20:58
Mijn eigen forum ligt er momenteel uit, dus ik kan niet controleren of het klopt wat ik denk.
Maar als jij als beheerder wel kan en een gebruiker kan het niet, dan denk ik aan permissies.
Is er geen optie waarin je kan instellen dat een gebruiker wel of geen BB-code kan gebruiken?
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 09 jul 2010, 21:20
Dat was geen slechte tip, vermoedelijk ligt het aan de groep "Nieuw geregistreerde Gebruikers" me test gebruiker account die 0 berichten heeft, kan ook niet die BBcode gebruiken. Me vader account die gewoon meer dan 5 berichten heeft kan het wel.
Ik kom er alleen niet uit welke permissie ik dan moet aanpassen, iemand een idee?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie?
vertalingen
-
djaydo
Bericht
door djaydo » 12 jul 2010, 09:42
Waarom haal je de gebruiker niet gewoon uit de groep "Nieuw Geregistreerde Gebruikers"?