Na aanloggen steeds autom. terugkeren naar homepage

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Motorcycle Boy

Na aanloggen steeds autom. terugkeren naar homepage

Bericht door Motorcycle Boy » 29 jun 2011, 22:03

• Adres van je forum: http://www.motorpraat.be
    Event. modificaties op je forum: AcidTech Tiger Stijl
    Wanneer ontstond het probleem? Heeft altijd al bestaan
    phpBB versie:3.0.8

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Neen
    Wat is het probleem?
Stel het volgende voor: Een reeds bestaande user wilt antwoorden op een topic maar hij is niet ingelogd. Hij klikt op "antwoord" en krijgt dan een scherm om aan te loggen. Wanneer hij dat doet komt hij opnieuw terecht op de homepage (met het overzicht van de rubrieken). Dat is natuurlijk onhandig want hij moet weer op zoek naar de topic waarop hij wou antwoorden. Ideaal zou zijn dat hij na inloggen gewoon het antwoord-scherm te zien krijgt. Op vele fora zie ik dat het gebeurt zoals zonet omschreven. Op mijn forum is dat dus niet het geval. Hoe kan ik dit aanpassen? Waarom gebeurt er bij mij een redirect naar de homepage?

Paul

Kevin
Contacteer:

Re: Na aanloggen steeds autom. terugkeren naar homepage

Bericht door Kevin » 30 jun 2011, 05:41

Werkt het bij de standaardstijl prosilver wel op jouw forum?
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Motorcycle Boy

Bericht door Motorcycle Boy » 30 jun 2011, 12:10

Dat ik daar nog niet aan gedacht heb. Het werkt inderdaad zoals het hoort bij de standaard stijl, prosilver. Dus ligt het aan die Acid Tiger. Is de hamvraag : in welk bestand kan ik dat aanpassen en wat is de goeie code?

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 30 jun 2011, 12:25

Volgens mij duidt dit erop dat de stijl niet up to date is, waarschijnlijk nog van voor 3.0.7-PL1. Je zou eens kunnen kijken of er een recentere versie van de stijl beschikbaar is. Zoniet, dan zul je de stijl handmatig moeten bijwerken (dat is iets meer dan alleen voor het inloggen).

Gesloten