Forumregels kadervraag

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Elite Sun

Forumregels kadervraag

Bericht door Elite Sun » 07 aug 2011, 15:45

Hey, hoe kan ik de kleur van het forumregelskader veranderen?

FreakyBlue
Contacteer:

Re: Forumregels kadervraag

Bericht door FreakyBlue » 07 aug 2011, 19:44

Wel handig als je ons vertelt welke style je gebruikt. Maar oké, over het algemeen gelden deze regels:
- prosilver style: edit de colours.css in de ./theme map
- subsilver2 style: edit de stylesheet.css in de ./theme map

Welke line je precies moet hebben, kan ik je nu niet vertellen omdat ik (nogmaals) je style niet weet ;)
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

Elite Sun

Bericht door Elite Sun » 08 aug 2011, 12:17

Laat maar, het forum doet het niet meer.

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 08 aug 2011, 12:47

Tja, we vragen je niet voor niets de support template in te vullen die automatisch verschijnt bij het openen van een nieuw topic. Daarmee kunnen we je nu eenmaal beter helpen.

Nu, als je forum het niet meer doet, open dan even een nieuw topic en vul daarbij aub wél volledig de support template in. Dan kunnen we je helpen om je forum weer werkend te krijgen.

Elite Sun

Bericht door Elite Sun » 08 aug 2011, 18:43

Ger schreef:Tja, we vragen je niet voor niets de support template in te vullen die automatisch verschijnt bij het openen van een nieuw topic. Daarmee kunnen we je nu eenmaal beter helpen.

Nu, als je forum het niet meer doet, open dan even een nieuw topic en vul daarbij aub wél volledig de support template in. Dan kunnen we je helpen om je forum weer werkend te krijgen.
Niet nodig, ik heb het forum zelf offline gehaald. Lock. :bier:

Gesloten