{ } codes in privé berichten?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
stapvan

{ } codes in privé berichten?

Bericht door stapvan » 08 aug 2011, 23:52

Hallo allen,

Ik vroeg mij af of het mogelijk is om in een privé bericht naar een gebruiker te sturen waar je gebruik kan maken van de volgende "codes": {USERNAME} {SENDER} {SITE_NAME} en meer. (ik weet de precieze naam hier niet voor).

Als beheerder wil ik een standaard format aanbieden en het zou handig zijn als ik die ook gelijk kan verzenden. Zonder verdere details (zoals naam, om het persoonlijk te houden) in te vullen.

Ik heb het getest maar in een gewoon pbtje werkt het niet. Is het mogelijk om het op een bepaalde manier wel mogelijk te maken?

JE zou dan zoiets kunnen krijgen:
Hello, {USERNAME}!

Welcome to {SITE_NAME} ({SITE_DESC})

You registered on {USER_REGDATE}. According to your input, your email is {USER_EMAIL} and you live in timezone {USER_TZ}. It is nice to know that you speak {USER_LANG_LOCAL}.

You can contact us here: {BOARD_CONTACT} or here: {BOARD_EMAIL}, whichever you prefer, at anytime. Thank you for choosing us.

-Thank you for registering at {SITE_NAME}!

Thanks, {SENDER}
Alvast bedankt!

David
Contacteer:

Re: { } codes in privé berichten?

Bericht door David » 09 aug 2011, 08:29

Daar is een modificatie voor, dan hoef je de PM niet eens meer zelf te sturen Welkoms pm bij eerste login
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

stapvan

Re: { } codes in privé berichten?

Bericht door stapvan » 10 aug 2011, 07:54

Bedankt david,

Deze mod verstuurd alleen berichtjes als je de gebruiker zich de eerste keer inlogt. Ik wil het vaker kunnen gebruiken. Deze mod staat trouwens geïnstalleerd op het forum.

Gesloten