- Adres van je forum: http://www.lectomunda.net/
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie:
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
Dit is heel erg lang goed gegaan, maar afgelopen week stuitte ik op een probleem. Ik had een subforum aangemaakt en wilde deze naar boven verplaatsen. Het subforum bleef echter op een gegeven moment onder een ander subforum steken en ik kreeg hem niet verder meer omhoog. Om zeker te weten dat het niet aan het subforum lag dat ik wilde verplaatsen, heb ik dat subforum verwijderd en toen een nieuwe aangemaakt en precies hetzelfde geprobeerd. Echter bleef ook dit subforum steken onder exact hetzelfde subforum waar de eerste ook onder bleef steken.
Ik heb er later toen nog eens goed naar gekeken en het bleek dat er in het subforum waar alle andere subfora onder bleven steken, nog andere sub-subfora waren aangemaakt. Ik heb toen het hele subforum verwijderd (er stonden nog geen berichten in, dus het kon geen kwaad) en heb toen weer geprobeerd om een nieuw aangemaakt subforum naar boven te verplaatsen. Toen lukte het vreemd genoeg wel! Vervolgens ben ik verder gegaan met het aanmaken en verplaatsen van subfora, en dit ging een tijdje goed.
Tot ik op een gegeven moment weer hetzelfde probleem kreeg: een subforum bleef opnieuw haken onder een ander subforum. Toevallig was dit opnieuw een subforum waar andere sub-subfora binnen aangemaakt waren. Ik vraag me af of het daar iets mee te maken kan hebben, want ik vind het erg toevallig.
We zijn overigens nog maar een kleine twee maanden weer online, nadat ons forum een paar maanden in quarantaine heeft gestaan. We hebben daarna ook heel veel nieuwe updates laten installeren, zoals nieuwe stijlen, knoppen voor social media, enz. Kan het anders iets te maken hebben met die updates?
Alvast bedankt voor de hulp!