hulp nodig voor forum

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
johannes1963

hulp nodig voor forum

Bericht door johannes1963 » 04 jan 2012, 23:50

• Adres van je forum:www.xblackplanet.nl http://
    Event. modificaties op je forum:Chatbox maar werkt niet
    Wanneer ontstond het probleem? Na een update naar 3.0.10
    phpBB versie:3.0.9

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Nee ik durf dit niet
    Wat is het probleem? zou zo graag iemand willen vragen om een chatbox of shout met smilies bovenaan het forum geplaatst kan worden.
Beste mensen,

Ik ben een man van 48 jaar en totaal geen computer programmeur, ik kan een forumpje vullen met familie maar verder kan ik niets eigenlijk ook que ogen ben ik zeer slechtziend. Nu heb ik iemand thuis gehad die zou het wel even doen, maar ik zie wel een mapje staan met chat maar hij doet niets. Dus ik heb nu de mensen nodig die het echt kunnen

Daarom wilde ik u vragen of er iemand is die dit voor mij dit zou willen maken. Ik ben al heel lang op zoek, maar ik snap er echt niets van allemaal. Dus moet ik hulp in roepen. Ik hoop echt dat er iemand is die mij ermee of wil helpen.

Met vriendelijke groet,

Johannes

Ger
Contacteer:

Re: hulp nodig voor forum

Bericht door Ger » 05 jan 2012, 08:43

Voor zulks hebben we de afdeling prikbord en service. :)

Probeer er eerst toch even zelf uit te komen en mocht dat echt niet lukken, dan kun je daar een oproep plaatsen.

johannes1963

Bericht door johannes1963 » 05 jan 2012, 17:24

Beste mensen,

Ik heb zelf excht geen kennis hiervan, ik ga altijd op vertrouwen af van mensen die dit kunnen, ik kan zelf heel geleerd zitten kijken naar iets wat ik niet begrijp. Ik zou echt graag hulp willen.

Ik hoop echt dat iemand de tijd ervoor wil nemen om mij a.u.b te helpen. :(

Groetjes en alvast bedankt voor uw snelle reactie.

Johannes1963

Beste mensen,

Ik heb vandaag is gevragen wat de hulp die ik thuis had alklemaal had gedaan, ze zijn met de update bezig geweest,van 3.0.9 naar de 3.10 als ik het goed zeg, dat lukte niet, hebben ze voor mij de backup weer terug gezet, ook een shoutbox en minichat hebben ze geprobeert ook dat mislukte, dus daar sta ik dan.

Daarom ben ik gaan zoeken naar hulp van experts.

Dus vandaar deze oproep.

johannes1963

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 05 jan 2012, 22:22

Aub niet binnen 24 uur op jezelf reageren. Zie #3.5. Ik heb je berichten samengevoegd.

Nu, zoals ik reeds zei: als je niet op zoek bent naar hulp om het zelf te doen, maar om het te laten doen, dan:
Ger schreef:Voor zulks hebben we de afdeling prikbord en service. :)

Gesloten