Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
philippe_007
Bericht
door philippe_007 » 26 jan 2012, 16:29
- Adres van je forum: http://
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie: 3.0.7.PL1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
Hey,
Ik ben vrij nieuw in het beheren van een Forum (technische kan dan).
Vandaag heb ik gemerkt in de beheerderslog dat de gebruiken Anonymous een Succesvolle beheerders-login heeft gemaakt.
Nu vraag ik mij af of dit normaal is? Of moet ik mij zorgen maken?
Mvg,
Philippe
-
Kevin
-
Contacteer:
Bericht
door Kevin » 26 jan 2012, 21:33
Je kunt toch aan het ip adres zien of jij het bent geweest of iemand anders. Ik zou sowieso is overwegen te gaan updaten.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
phpBBservice.nl 
, Winnaar in de phpBB awards
2009,
2010 en
2012 met
AquaforA
-
philippe_007
Bericht
door philippe_007 » 29 jan 2012, 21:18
ivm IP adres zal ik even checken.
De update komt er binnen kort aan, het is enkel een data vinden dat het forum kan upgegrade worden en dat ik tijd heb.
Zijn er bij een upgrade bepaalde risico's dat ik in acht moet nemen ?
En heeft iemand een iedee hoeveel tijd dit in beslag neemt?
Alvast bedankt voor de info.
Philippe
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 29 jan 2012, 22:01