Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
philippe_007
Bericht
door philippe_007 » 26 jan 2012, 16:29
- Adres van je forum: http://
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie: 3.0.7.PL1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
Hey,
Ik ben vrij nieuw in het beheren van een Forum (technische kan dan).
Vandaag heb ik gemerkt in de beheerderslog dat de gebruiken Anonymous een Succesvolle beheerders-login heeft gemaakt.
Nu vraag ik mij af of dit normaal is? Of moet ik mij zorgen maken?
Mvg,
Philippe
-
Kevin
-
Contacteer:
Bericht
door Kevin » 26 jan 2012, 21:33
Je kunt toch aan het ip adres zien of jij het bent geweest of iemand anders. Ik zou sowieso is overwegen te gaan updaten.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
phpBBservice.nl 
, Winnaar in de phpBB awards
2009,
2010 en
2012 met
AquaforA
-
philippe_007
Bericht
door philippe_007 » 29 jan 2012, 21:18
ivm IP adres zal ik even checken.
De update komt er binnen kort aan, het is enkel een data vinden dat het forum kan upgegrade worden en dat ik tijd heb.
Zijn er bij een upgrade bepaalde risico's dat ik in acht moet nemen ?
En heeft iemand een iedee hoeveel tijd dit in beslag neemt?
Alvast bedankt voor de info.
Philippe
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 29 jan 2012, 22:01
Het is sowieso verstandig om een back-up te maken van zowel je FTP als je Databas alvorens je begint met de update. Mocht er dan iets gigantische misgaan dan kun je die terug zetten. Of er een direct risico is bij updaten durf ik niks over te zeggen, zal van verschillende factoren kunnen afhangen.
Hoe lang duurt een update ?? Tja je loopt 3 versies achter, die zul je 1 voor 1 moeten uitvoeren. Als je een andere stijl gebruikt zul je die ook moeten updaten. Dus ja je bent wel eventjes bezig denk ik. Durf er geen tijd aan vast te plakken.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie?
vertalingen
-
Pola
-
Contacteer:
Bericht
door Pola » 29 jan 2012, 22:26
Heb je veranderingen (modificaties) aangebracht in de forumsoftware?
Als het antwoord daarop "Nee", is, dan is het "updaten" van je forum een klusje van een paar minuten. Je kunt dan een volledige download van de laatste versie over je bestaande bestanden heen kopieren (en hetzelfde met het Nederlandse taalpakket doen) en een database update uitvoeren.
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 30 jan 2012, 10:55
Pola schreef:Heb je veranderingen (modificaties) aangebracht in de forumsoftware?
Als het antwoord daarop "Nee", is, dan is het "updaten" van je forum een klusje van een paar minuten. Je kunt dan een volledige download van de laatste versie over je bestaande bestanden heen kopieren (en hetzelfde met het Nederlandse taalpakket doen) en een database update uitvoeren.
Let dan wel even op dat je de config.php niet overschrijft, anders moet je heel je forum opnieuw installeren. Sowieso een back-up maken!
vertalingen
-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 30 jan 2012, 11:55
David schreef:Pola schreef:Heb je veranderingen (modificaties) aangebracht in de forumsoftware?
Let dan wel even op dat je de config.php niet overschrijft, anders moet je heel je forum opnieuw installeren. Sowieso een back-up maken!
Dat is niet waar, je hoeft dan enkel de config.php opnieuw aan te maken met de correcte gegevens.
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 30 jan 2012, 12:02
paul schreef:David schreef:Pola schreef:Heb je veranderingen (modificaties) aangebracht in de forumsoftware?
Dat is niet waar, je hoeft dan enkel de config.php opnieuw aan te maken met de correcte gegevens.
Daar heb je gelijk in ja

Had mezelf wat beter moeten formuleren!
vertalingen