- Adres van je forum: http://abraham54.nl/PC/
Event. modificaties op je forum: nog niet
Wanneer ontstond het probleem? eerste keer al tijdens het inrichten van de forums
phpBB versie: 3.0.11
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? tot nu puntjes op de i gezet.
Wat is het probleem?
Verborgen/niet zichtbaar
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Verborgen/niet zichtbaar
Lid van Unite against malware en ASAP - Alliance of Security Analysis Professionals
Re: Verborgen/niet zichtbaar
Hier kan ik geen chocola van maken, het gaat over een forumonderdeel en de permissies ervan... maar wat wil je precies voor elkaar krijgen?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Welnu het besloten forumdeel is enkel toegankelijk voor moderatoren en securityhelpers, die dezelfde status krijgen.
Zou jij nu op hijackthis.nl gaan rondkijken, zij je maar vier forum onderdelen, wordt je lid, dan gaat er een vijfde onderdeel open, wordt je mod op dat forum, dan gaan een zesde en zevende forum voor je open!
Zou jij nu op hijackthis.nl gaan rondkijken, zij je maar vier forum onderdelen, wordt je lid, dan gaat er een vijfde onderdeel open, wordt je mod op dat forum, dan gaan een zesde en zevende forum voor je open!
Lid van Unite against malware en ASAP - Alliance of Security Analysis Professionals
Oké, duidelijk
Als je een forumonderdeel aanmaakt kun je per groep instellen wat voor toegang die groep heeft tot het forumonderdeel dat je aanmaakt. Als dit een crew/team forumonderdeel is dan geef je alleen beheerders en moderators toegang dat dat forumonderdeel en de overige groepen niet. Je werkt dus met groepspermissies!
Ik weet alleen even niet welke uitleg ik je moet geven, omdat ik niet weet hoe het zit met je kennis. Kun je forumonderdelen aanmaken? Wat weet je van permissies?

Ik weet alleen even niet welke uitleg ik je moet geven, omdat ik niet weet hoe het zit met je kennis. Kun je forumonderdelen aanmaken? Wat weet je van permissies?
Wat betreft permissies heb ik dat uit de handleiding op deze site.
Daar wordt ik eigenlijk niet wijzer vanAbraham54 schreef:Wat betreft permissies heb ik dat uit de handleiding op deze site.

- Ga naar je Beheerderspaneel
- Klik dan op het tabblad: Permissies
- Klik dan aan de linkerkant op Forumpermissies
- Selecteer dan één of meerdere forumonderdelen en klik op "Bevestig"
- Selecteer dan een groep, Als de groep al is toegevoegd dan klik je op "Wijzig Permissies". Als de groep nog niet is toegevoegd dan klik je op "Voeg permissies toe".
- Je kunt dan een permissie rol kiezen, of via de Geavanceerde permissies de permissies één voor één instellen.
- Als je daarmee klaar bent klik je op "Pas alle permissies toe"
Duidelijk, bedankt.