Help foutmelding

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
html4fun

Help foutmelding

Bericht door html4fun » 26 mar 2014, 21:52

DenniS4R

Re: Help foutmelding

Bericht door DenniS4R » 26 mar 2014, 22:02

Install.php moet toch na installatie worden verwijderd uit root, anders werkt je forum niet.

BennyBernaer
Contacteer:

Bericht door BennyBernaer » 26 mar 2014, 22:53

DenniS4R schreef:Install.php moet toch na installatie worden verwijderd uit root, anders werkt je forum niet.
Heeft met bovenstaande "foutmelding" niets te maken.
Ben je zeker dat je per vergissing geen forumbestanden hebt hernoemt of verplaatst/verwijderd?

btw: index.php staat niet op de server of is verplaatst

html4fun

Bericht door html4fun » 27 mar 2014, 06:25

Dank je BennyBernaer index.php was inderdaad weg :D . https://www.phpbb.com/customise/db/mod/share_on/ Doet het nog niet maar voor nu ben ik blij dat forum weer zichtbaar is.

BennyBernaer
Contacteer:

Bericht door BennyBernaer » 27 mar 2014, 09:23

Fijn dat je forum weer zichtbaar is!
Maar als ik van jou was zou ik iedere keer als ik bestanden aanpas toch wel een backup maken van de te wijzigen bestanden.
Sommige modificatie's heb ik al 50 keer geïnstalleerd, en ik neem ook nog elke keer een backup.
Je weet maar nooit wat er allemaal kan fout lopen. Je bent 5 minuten langer bezig om de backup te maken,, maar het bespaart je een hele hoop ellende achteraf.

html4fun

Bericht door html4fun » 27 mar 2014, 13:08

Ja ik me inderdaad voorgenomen om voortaan eerst maar een backup te maken.

Overigens moet ik nou wel of niet bestanden die aangepast moeten worden eerst downloaden of is het voldoende om met b.v. Filezilla bestanden met "bekijken/bewerken" te openen ?

NASHVILLE

Bericht door NASHVILLE » 27 mar 2014, 13:13

html4fun schreef:Dank je BennyBernaer index.php was inderdaad weg :D . https://www.phpbb.com/customise/db/mod/share_on/ Doet het nog niet maar voor nu ben ik blij dat forum weer zichtbaar is.
Wat ging fout ? Misschien de style die conflict geeft ?

BennyBernaer
Contacteer:

Bericht door BennyBernaer » 27 mar 2014, 13:35

html4fun schreef:Ja ik me inderdaad voorgenomen om voortaan eerst maar een backup te maken.

Overigens moet ik nou wel of niet bestanden die aangepast moeten worden eerst downloaden of is het voldoende om met b.v. Filezilla bestanden met "bekijken/bewerken" te openen ?
Je download de te bewerken bestanden naar bijvoorbeeld je bureaublad. Je maakt van de gedownloade bestanden een kopie en je plaatst deze bijvoorbeeld in een map. De te bewerken bestanden die je naar je bureaublad hebt gedownload bewerk je met Notepad++ en upload je vervolgens opnieuw naar je FTP

Als er dan iets fout is gegaan, heb je een kopie van de "originele" bestanden in die map staan.

Gesloten