Samenwerking Cash mod en PCP mod

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Bee

Samenwerking Cash mod en PCP mod

Bericht door Bee » 10 sep 2004, 21:41

Ik ben nu twee dagen bezig met het installeren en combineren van deze twee mods via de handleiding die je hier kan vinden: http://bhere.net/forum/pcp01.php

Ik heb alleen in omgekeerde volgorde geinstalleerd. De cash mod was geinstalleerd, toen ik de vraag kreeg of ik ook de PCP mod wou installeren. Ik heb dat gedaan, nadat ik enkele bestanden terug had veranderd (dat staat vermeld op die pagina).

Nadat deze samen geinstalleerd zijn, en online heb gezet, ziet het er uit als: http://www.haagseforum.nl/forum/index.php, dus zoals het hoort te zijn. Er zijn toch nog enkele problemen:

- Als je een onderwerp wil openen, krijg je een fout:

Code: Selecteer alles

Fatal error: Call to undefined function: mods_settings_get_lang() in /home/vdjager/domains/haagseforum.nl/public_html/forum/profilcp/def/def_userfuncs.php on line 246
- Als je ingelogd bent, en je opent je profielopties, dan is onder het tabblad Profile het tabblad Your Profile en Voorkeuren helemaal leeg. Als je dit wil aanpassen via Configuration +, krijg je de volgende fout:

Code: Selecteer alles

Fatal error: Call to undefined function: mods_settings_get_lang() in /home/vdjager/domains/haagseforum.nl/public_html/forum/admin/admin_board_extend.php on line 326
Ik heb het vermoeden dat er een bestand ontbreekt. Wie zou mij kunnen helpen met dit probleem?

Coen

Bericht door Coen » 10 sep 2004, 21:52

Call to undefined function:

dit is zo'n *beep* error, ik heb die ook een tijdje in me admin paneel gehad.... duurde ff voor-ie er uit was... ik zal eens kijken of ik de oplossing nog ergens op het forum kan vinden... :bier:

MeDieViL
Contacteer:

Bericht door MeDieViL » 11 sep 2004, 00:20

op het forum van de pcp auteur stond een topic over iemand die heeft uitgelegd hoe je ze samen laat werken, ik zou eerst alles van de cash mod terug verwijderen en opneiu beginnen met de andere instructies...

Bee

Bericht door Bee » 11 sep 2004, 08:10

Ik heb zojuist gecontroleerd of alle bestanden bestonden, en of mod volledig kloppend is geinstalleerd. Dit is beiden het geval. Maar het probleem is niet opgelost...

MeDieViL
Contacteer:

Bericht door MeDieViL » 11 sep 2004, 08:40

bee schreef:Ik heb zojuist gecontroleerd of alle bestanden bestonden, en of mod volledig kloppend is geinstalleerd. Dit is beiden het geval. Maar het probleem is niet opgelost...
lees mn post dan..
http://bhere.net/forum/pcp01.php

Bee

Bericht door Bee » 11 sep 2004, 09:28

MeDieViL schreef:
bee schreef:Ik heb zojuist gecontroleerd of alle bestanden bestonden, en of mod volledig kloppend is geinstalleerd. Dit is beiden het geval. Maar het probleem is niet opgelost...
lees mn post dan..
http://bhere.net/forum/pcp01.php
Kan ik eigenlijk beter tegen jou zeggen. Kijk maar eens in de eerste alinea van het eerste bericht...

MeDieViL
Contacteer:

Bericht door MeDieViL » 11 sep 2004, 10:03

lol k :)

Bee

Bericht door Bee » 12 sep 2004, 19:31

Weet iemand misschien de oplossing al? Het wordt een beetje vervelend nu... :roll:

Gesloten