Ik heb de mod advanced quick reply geinstaleerd. en ik heb twee problemen nl:
De replybox verschijnt op elke pagina, dit vind ik verwarrend, ik wil hem alleen op de laatste pagina hebben.
Verder komt er als ik klik op een username te staan in de replybox:
username ipv dat je dan naar de profiel gaat van de betreffende user. Ik heb ergens gevonden om dit te editen:
<a href="javascript:emoticon('<a href="javascript:emoticon('{postrow.POSTER_NAME}, ')">
Maar ik snap niet wat ik waarin moet veranderen. Deze zin heb ik gevonden in viewtopic_body.tpl:
<a href="javascript:emoticon('<a href="javascript:emoticon('{postrow.POSTER_NAME}, ')">
Maar begrijp niet hoe ik deze moet veranderen, of misschien is er wel een andere manier?
Wie kan mij helpen met deze twee problemen.
advanced quick reply
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Re: advanced quick reply
Dat is geen probleem, dat is gewoon een verzoek om een aanpassing van de mod.shadow schreef:De replybox verschijnt op elke pagina, dit vind ik verwarrend, ik wil hem alleen op de laatste pagina hebben.
shadow schreef:Verder komt er als ik klik op een username te staan in de replybox:
username ipv dat je dan naar de profiel gaat van de betreffende user. Ik heb ergens gevonden om dit te editen:
Maar ik snap niet wat ik waarin moet veranderen.
Open de mod install nog eens, zoek die regel en verander het terug naar wat het was. Of plaats je gebackupte viewtopic_body terug.
Re: advanced quick reply
mosymuis schreef:Dat is geen probleem, dat is gewoon een verzoek om een aanpassing van de mod.shadow schreef:De replybox verschijnt op elke pagina, dit vind ik verwarrend, ik wil hem alleen op de laatste pagina hebben.
shadow schreef:Verder komt er als ik klik op een username te staan in de replybox:
Maar ik snap niet wat ik waarin moet veranderen.
Open de mod install nog eens, zoek die regel en verander het terug naar wat het was. Of plaats je gebackupte viewtopic_body terug.
Hoe kan ik de mod aanpassen zodat hij alleen op de laatste pagina zichtbaar is.
Wat moet ik veranderen?
-