advanced quick reply

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
shadow

advanced quick reply

Bericht door shadow » 19 sep 2004, 13:34

Ik heb de mod advanced quick reply geinstaleerd. en ik heb twee problemen nl:

De replybox verschijnt op elke pagina, dit vind ik verwarrend, ik wil hem alleen op de laatste pagina hebben.

Verder komt er als ik klik op een username te staan in de replybox:
username ipv dat je dan naar de profiel gaat van de betreffende user. Ik heb ergens gevonden om dit te editen:

<a href="javascript:emoticon('<a href="javascript:emoticon('{postrow.POSTER_NAME}, ')">

Maar ik snap niet wat ik waarin moet veranderen. Deze zin heb ik gevonden in viewtopic_body.tpl:

<a href="javascript:emoticon('<a href="javascript:emoticon('{postrow.POSTER_NAME}, ')">

Maar begrijp niet hoe ik deze moet veranderen, of misschien is er wel een andere manier?

Wie kan mij helpen met deze twee problemen.

mosymuis
Contacteer:

Re: advanced quick reply

Bericht door mosymuis » 20 sep 2004, 14:43

shadow schreef:De replybox verschijnt op elke pagina, dit vind ik verwarrend, ik wil hem alleen op de laatste pagina hebben.
Dat is geen probleem, dat is gewoon een verzoek om een aanpassing van de mod.

shadow schreef:Verder komt er als ik klik op een username te staan in de replybox:
username ipv dat je dan naar de profiel gaat van de betreffende user. Ik heb ergens gevonden om dit te editen:

Maar ik snap niet wat ik waarin moet veranderen.

Open de mod install nog eens, zoek die regel en verander het terug naar wat het was. Of plaats je gebackupte viewtopic_body terug.

shadow

Re: advanced quick reply

Bericht door shadow » 21 sep 2004, 13:48

mosymuis schreef:
shadow schreef:De replybox verschijnt op elke pagina, dit vind ik verwarrend, ik wil hem alleen op de laatste pagina hebben.
Dat is geen probleem, dat is gewoon een verzoek om een aanpassing van de mod.

shadow schreef:Verder komt er als ik klik op een username te staan in de replybox:

Maar ik snap niet wat ik waarin moet veranderen.

Open de mod install nog eens, zoek die regel en verander het terug naar wat het was. Of plaats je gebackupte viewtopic_body terug.

Hoe kan ik de mod aanpassen zodat hij alleen op de laatste pagina zichtbaar is.
Wat moet ik veranderen?

thomashorst

Bericht door thomashorst » 19 okt 2004, 22:31

dat is ook de rede dat ik de quik repley mod niet gebruik... is het een grote aanpassing?

edit: sorry voor deze bumb had de datum niet gezien :S

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 19 okt 2004, 22:33

Open hiervoor een topic in MOD Aanvraag en laat weten welke Quick Reply mod je gebruikt.

Gesloten