[verplaatst] groepen ..

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
LoYaL
Contacteer:

[verplaatst] groepen ..

Bericht door LoYaL » 06 jan 2005, 17:06

Op me forum heb ik veel mensen van overal .. ik wil die allemaal in bepaalde groepen zetten die je op de index page kan zien .. als ze inloggen hebben ze hun eigen kleur van hun groep en zo herken je ze..

weet iemand welke mod ik nodig heb ???? :thumb:

Verplaatst door mosymuis
http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !

LoYaL
Contacteer:

Bericht door LoYaL » 06 jan 2005, 19:12

ik ben klaar en krijg deze errors :

Code: Selecteer alles

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/p/a/n/pandg/htdocs/phpBB2/viewforum.php:2) in /data/members/free/tripod/nl/p/a/n/pandg/htdocs/phpBB2/includes/page_header.php on line 470

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/p/a/n/pandg/htdocs/phpBB2/viewforum.php:2) in /data/members/free/tripod/nl/p/a/n/pandg/htdocs/phpBB2/includes/page_header.php on line 472

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/p/a/n/pandg/htdocs/phpBB2/viewforum.php:2) in /data/members/free/tripod/nl/p/a/n/pandg/htdocs/phpBB2/includes/page_header.php on line 473
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: kan je me misschien helpen ? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !

SkaterboyStreet
Contacteer:

Bericht door SkaterboyStreet » 06 jan 2005, 19:12

Dit topic hoort toch niet hier? :?
Wat zijn sigs toch mooi

Gesloten