Hoorde wat problemen van leden waarvan hun site ineens geindexeert werd door google vanwege ons bot probleem toendertijd .. vandaar.svennson schreef:website lijkt me wat onodig , want dan verlies je de link
[GD]email protection
					Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Re: wel
Barki.nl
ik zou blij zijn dat mijn site in google word opgenomen , hij wil maar nietjh0nny schreef:Hoorde wat problemen van leden waarvan hun site ineens geindexeert werd door google vanwege ons bot probleem toendertijd .. vandaar.svennson schreef:website lijkt me wat onodig , want dan verlies je de link
Re: fastlog_members
Ik zei ook niet dat je het kant en klaar kon gebruiken, ik probeerde alleen te helpen, misschien had je er wat aan. Wat is er overigens fout aan? Werkt namelijk wel...svennson schreef:fastlog_members
je moet ten eerste al met de prefix rekening houden ...
daarbij is dit fout GD mag zo niet worden gebruiken ... ik ga het even herbekijken
Jij zou niet blij worden met de bezoeken die mijn forum en een forum als SH krijgt, tussen de 5 en de 10 GB alleen aan indexeren en van sri lanka tot amerika, alles vond ons ineens en dus ook hun crappy zoekmachines .. dus wees maar niet te blij was in het begin wel blij dat we gevonden werden maar dat is een stuk minder geworden en wilde er helemaal vanaf.svennson schreef:ik zou blij zijn dat mijn site in google word opgenomen , hij wil maar nietjh0nny schreef:Hoorde wat problemen van leden waarvan hun site ineens geindexeert werd door google vanwege ons bot probleem toendertijd .. vandaar.svennson schreef:website lijkt me wat onodig , want dan verlies je de linkprobeer maar htpp://www.wmtown.com enkel op phpbb.nl ik haat het
Barki.nl
						wel
dan kun je met ip blokken werken ,  vb enkel mensen uit europa ...

Dat geintje stop je ook wel hoor na 200+ ip reeksen, 3200 losse ip's en dan ook nog eens 150 ISP's.svennson schreef:dan kun je met ip blokken werken , vb enkel mensen uit europa ...
Barki.nl
						kun
kun je toch zo als 83.***** ofzo ?