Kan je de topics alfabetisch rangschikken?
Of op een of andere manier verplaatsen in hetzelfde onderdeel zodat je ze zelf gemakkelijk kan rangschikken?
Alvast bedankt!
Topics alfabetisch?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Jazeker is daar iets voor hoor,
Het bedraagt de MOD Forums in Alphabetical Order het woord zegt het eigenlijk al.
Je zult hir wel een aanpassing moeten doen op u forum, dit heet namelijk een MOD , extra aanpassing voor phpBB forum.
Daarbij zult u dit artikel Hoe installeer ik een mod? moeten nalezen.
Maak altijd van te voren voordat u begint een backup, zo kan er nooit wat mis gaan.
Verder veel succes met MODden!
Het bedraagt de MOD Forums in Alphabetical Order het woord zegt het eigenlijk al.
Je zult hir wel een aanpassing moeten doen op u forum, dit heet namelijk een MOD , extra aanpassing voor phpBB forum.
Daarbij zult u dit artikel Hoe installeer ik een mod? moeten nalezen.
Maak altijd van te voren voordat u begint een backup, zo kan er nooit wat mis gaan.
Verder veel succes met MODden!
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Normaal maakt dat niet uit, zo kunt u het leren hoor,
U zult echter install.txt goed door moeten lezen voor wat u moet vervangen of aanpassen.
En goed de link van hoe installeer ik MODs goed doorlezen.
Succes
U zult echter install.txt goed door moeten lezen voor wat u moet vervangen of aanpassen.
En goed de link van hoe installeer ik MODs goed doorlezen.
Succes
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
Zit op de goede weg, maar dan verander je het in viewtopic (is waar je berichten leest), en ik neem aan dat je het in viewforum.php wil hebben (de lijst met topics).
Er is daar maar 1 bestand in btw, maar deze mod is om de index pagina anders te sorteren.
Verander in viewforum.php
in
Ik weet alleen niet of dat handig is, maar als jij het graag wilt zo moet het 
Er is daar maar 1 bestand in btw, maar deze mod is om de index pagina anders te sorteren.
Verander in viewforum.php
Code: Selecteer alles
ORDER BY t.topic_type DESC, t.topic_last_post_id DESC
Code: Selecteer alles
ORDER BY t.topic_type DESC, t.topic_title ASC