live stats mod geen afbeeldingen

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
max-mj

live stats mod geen afbeeldingen

Bericht door max-mj » 21 okt 2006, 18:08

ik had de livestat mod geinstalleerd, doet het allemaal alleen geen afbeeldingen, terwijl ik die wel allemaal geupload heb, dat heb ik ook nagekeken. wat kan hier mis zijn gegaan?

link: http://dutch-army.awardspace.com/phpBB2/index.php

lifeguard
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 21 okt 2006, 18:13

Kijk eens goed of ze op je ftp in onderstaande map staan

phpBB2/templates/subSilver/images/live_statistics/
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

max-mj

Bericht door max-mj » 22 okt 2006, 10:52

't is al gelukt :thumb: bedankt!

Ander vraagje, ik wil graag onder die statistics aan de rechterkant een andere tabel waar ik link in kan zetten. is dat mogelijk? en zo ja, hoe?

max-mj

Bericht door max-mj » 22 okt 2006, 17:26

en nog een vraag; ik zie op veel sites aan de zijkant van die kaders waar bijv. staat: random pics e.d. waar kan ik die mods vinden?

EDIT: ik heb nu een extra kader onder de live stats mod, en daar heb ik d.m.v. een <p> tag een ruimte tussen gemaakt, alleen nu deed ik het zelfde bij een tweede table eronder en toen werkte het niet meer :( hier is de code, hopelijk ziet een van u de fout:

Code: Selecteer alles

<live staat mod code staat hier>
</tr>

</table>

<p>

<table cellspanning="3" border="1" bordercolor="#006699" align="right" cellpadding="0">
<tr><th colspan="2" class="" width="175" height="25" nowrap="nowrap">Mededeling:</th></tr>
<tr><td height="100" aling="left" class="row1"><center><marquee direction="up" scrollamount="1">Welkom op dit forum, je kunt hier layouts voor neopets vinden. De layouts zijn gemaakt door het gilde opbouwteams hoofdkwartier, zij hebben daarom ook het volledige recht over deze layouts! Voor meer info zie de regels bij het layout forum!</marquee></center></td></tr>
</table>

<p>

<table cellspanning="3" border="1" bordercolor="#006699" align="right" cellpadding="0">
<tr><th colspan="2" class="" width="175" height="25" nowrap="nowrap">LINKS:</th></tr>
<tr><td aling="left" class="row1"><center><a href="http://www.site-bouwen.nl.tt">mj service</a></center></td>
</tr>

</table>

<br clear="all" />
</td>

de eerste staat dus goed, de 2e niet :?

Gesloten