EZ Portal twee verschillende headers
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

EZ Portal twee verschillende headers
Hallo,
Uitleg:
Ik wil graag voor ons forum twee verschillende headers. De eerste header is alleen bedoeld voor de (EZ Portal) frontpage. De tweede header alleen voor het echte forum gedeelte.
Weet iemand hoe ik dit zou kunnen aanpakken aangezien vooralsnog beide gedeeltes gebruik maken van dezelfde overal_header.tpl file.
Wat is het probleem?
Ik wil gebruik maken van twee verschillende headers voor frontpage (ez portal) en het forum gedeelte.
Adres van je forum:
Nog niet online.
phpBB versie:
Laatste versie.
Heb je gezocht naar een antwoord?
Ja.
Bij voorbaat dank voor alle hulp.
Eric
p.s. Edit: De EZPortal maakt gebruik van de overal_header.tpl file. Echter als je vervolgens naar het 'echte' forum gedeelte gaat wil ik graag een 'andere' overal_header.tpl file gebruiken. B.v. overal_header_2.tpl.
Uitleg:
Ik wil graag voor ons forum twee verschillende headers. De eerste header is alleen bedoeld voor de (EZ Portal) frontpage. De tweede header alleen voor het echte forum gedeelte.
Weet iemand hoe ik dit zou kunnen aanpakken aangezien vooralsnog beide gedeeltes gebruik maken van dezelfde overal_header.tpl file.
Wat is het probleem?
Ik wil gebruik maken van twee verschillende headers voor frontpage (ez portal) en het forum gedeelte.
Adres van je forum:
Nog niet online.
phpBB versie:
Laatste versie.
Heb je gezocht naar een antwoord?
Ja.
Bij voorbaat dank voor alle hulp.
Eric
p.s. Edit: De EZPortal maakt gebruik van de overal_header.tpl file. Echter als je vervolgens naar het 'echte' forum gedeelte gaat wil ik graag een 'andere' overal_header.tpl file gebruiken. B.v. overal_header_2.tpl.
Laatst gewijzigd door breit72 op 03 nov 2006, 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- Gamemaniak
- Contacteer:
Ik denk dat je dit zoekt: http://www.phpbbhacks.com/download/1281 

- desmarties
- Contacteer:
Het antwoord is correct, op een ding na. Je bedoelt portal.php, niet portal_body.tpl.desmarties schreef:EZportal....header--> overal_header1.tpl file. laten aanspreken, waarin je header1 plaatst. (dus gewoon overal_header.tpl kopieren en overal_header1.tpl noemen). Dit regel je in portal_body.tpl.
De rest van je forum blijft gewoon overal_header.tpl aanspreken.

... Maar ik modereer (nog) niet.
- desmarties
- Contacteer: