verschillende gebruikersgroepen/nieuw-bericht-melding

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
+oMÁs_

verschillende gebruikersgroepen/nieuw-bericht-melding

Bericht door +oMÁs_ » 12 dec 2007, 11:09

[Hi Folks]

hier komt een flauwe:
ik paste een tijd terug een modificatie toe, waardoor gebruikers van het forum een bericht kregen als er een nieuw onderwerp werd aangemaakt*.
Echter vind ik de bron van die mod niet meer terug. De mod heeft geen interface op de beheerderspagina.

Een eerste poging tot vraag: is dit* een klassieke mod, of bestaan er honderden en is het spoor sowieso zoek?
Kan ook anders: enig idee hoe ik vanuit de code meer info over de oorsprong van de mod vind?
Of heb ik het helemaal verkeerd voor, en is dit een standaard functie van phpBB {al vind ik nergens configuratiemogelijkheden hiervoor}

Nu, waarom deze paniek? Sinds kort is er een tweede gebruikersgroep, en beide opereren hermetisch van elkaar. Maar daar trekt die mod {of functie} zich niets van aan, en die brengt lekker iedereen op de hoogte van een nieuw bericht of reactie. De gebruikers van het ene forum krijgen dan een link opgestuurd voor een bericht dat niet bestaat op hun forum en omgekeerd.
Is daar een hardcoded oplossing voor?

Anderzijds zijn bovenstaande vragen ook vervangbaar door de volgende:
Zou ik in dit geval een clean install van phpBB overwegen? De andere {twee} mods kan ik gauwgauw opnieuw installeren, en dan ben ik ook weer vertrokken. Maar da's een eerder lamme oplossing natuurlijk.

Alle tips, hoe farout ook zijn meer dan welkom.

[/cheerioh]

Jan
Contacteer:

Re: verschillende gebruikersgroepen/nieuw-bericht-melding

Bericht door Jan » 16 dec 2007, 19:56

Je zou best de code terugvinden.

Staat de MOD die je gebruikte hier ergens tussen: http://www.google.com/search?complete=1 ... +new+topic

Misschien deze vanop phpBBHacks?

Als je hem gevonden hebt doe je gewoon de MOD-stappen, maar dan omgekeerd.

Succes!
Vriendelijke groet,
Jan
Gratis Forum - Gratis Blog - Blokart

Gesloten